تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
افت و خیز قیمتها؛

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۵

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز، ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۵

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۸.۸ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پایانی دیروز، ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.


قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۲۱ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۴۱۵ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان