تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تاریخ توزیع بسته حمایتی باز هم تغییر کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شنبه آینده بیست و نهم دی‌ماه همه کارگرانی که زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، بسته حمایتی دریافت میکنند.

تاریخ توزیع بسته حمایتی باز هم تغییر کرد

رویداد۲۴ محمد شریعتمداری افزود: بسته حمایتی مشمول آن دسته از کارگرانی می شود که نام آنان در فهرست بیمه تامین اجتماعی قرار داشته و هیچ یک از اعضای خانواده آنان این بسته را دریافت نکرده باشند. 

وی ادامه داد: از ابتدای هفته آینده یکصد هزار نفر از بازنشستگان روستایی نیز بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

شریعتمداری یادآوری کرد: پیش از این، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، صندوق های بازنشستگی و صندوق بازنشستگی فولاد مشمول دریافت بسته حمایتی شده بودند.

پس از نوسان قیمت ارز و تاثیر آن بر کالاهای مصرفی، پیشنهاد افزایش حقوق کارگران مطرح شد.

در پی این روند، دولت طرح توزیع بسته حمایتی میان قشرهای آسیب پذیر و زیر پوشش نهادهای حمایتی و آن دسته از افرادی را که حقوق ماهیانه آنان کمتر از سه میلیون تومان است، ارائه کرد.

تاکنون افرادی که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و همچنین بازنشستگان لشگری، کشوری، تامین اجتماعی و کارمندان دولت این بسته حمایتی را دریافت کرده اند.
مبلغ بسته حمایتی 200 هزار تومان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
متاسفانه دولت راست نمیگوید. بنده ابتدای برج نه امسال بازنشسته شدم و خبری از بسته حمایتی نبود.به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه کردم بمن گفتند بما گفته اند اسامی بازنشستگان تا برج چهار را بدهید. گفتم از کجا پیگیری کنم گفتند دیگر گذشته و نمیدانیم.جالب است که من پنجاه ماه آخر خدمتم در بیمه بیکاری و با حداقل حقوق گذشت و این ضربه سنگینی بر روی حقوق بازنشستگی ام گذاشت.اکنون حقوق من 1/214/000 تومان با سه نفر عائله است.
حقوقی کاملا نجومی بعد از سی سال.
البته در حکومت عدل جمهوری اسلامی دزدان و رانت خواران و نوچنان در غارت بیت آلمان و ویلا سازی و چپاول آزادند و کارگران و بدبختانه همیشه محکوم و حقانیت بر باد رفته.
نظرات شما
پیشخوان