تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
کارلوس کی‌روش:

نسبت به دوره گذشته هوشیارتر شده‌ایم/ درس‌ها را به اجرا می‌گذاریم

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: با درس‌هایی که از دوره گذشته گرفته‌ایم به مصاف چین می‌رویم و امیدوارم بتوانیم با اجرای این تجربیات به پیروزی برسیم.

نسبت به دوره گذشته هوشیارتر شده‌ایم/ درس‌ها را به اجرا می‌گذاریم

رویداد۲۴ تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ساعت 19:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت. به همین خاطر کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از این دیدار شرکت کرد.

مهمترین بازی را پیش رو داریم
 یک بازی خیلی مهم برای هر دوتیم است. بسیار مفتخریم که این فرصت را داریم. مهمترین بازی برای ما این دیدار است. بازی دشواری داریم. تیمی با قدرت که بازیکنان بزرگ دارد. مربی خوبی دارند. البته ما هم آمادگی لازم را با هیجان لازم در اختیار داریم.

هوشیارتر از قبل شده‌ایم
وی درباره اینکه تفاوت تیم شما در دوره قبلی جام ملت‌ها با این دوره چیست افزود: با توحه به کمکی که شما کردید و این موضوع را یادآوری کردید باید بگویم الان هوشیارتر از گذشته ایم.

درس های گذشته را اجرا می‌کنیم
کی‌روش اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تفاوت های دارد. تلاش می کنیم در بازی سخت فردا درس هایی که در چندسال گذشته داشته ایم را اجرا کنیم و پیروز میدان باشیم.

تعریف لیپی از ایران مایه افتخار است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اظهارات مارچلو لیپی مبنی بر اینکه ایران قدرت اول آسیاست و گلی هم تاکنون در این تورنمنت نخورده است اظهار داشت: مطمئنا شنیدن این صحبت ها از یک مربی بسیار بزرگ باعث افتخار است. من شاگرد این مربی بودم.

هیچ تاریخچه ای به شما کمک نمی‌کند
کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: تک تک بازی ها حکم فینال را دارد. در اینگونه بازی های حذفی هیچ تاریخچه و گذشته ای به شما کمک نمی کند. مساله مهم شخصیت و کاراکتر بازیکنان است تا احساسات خودشان را کنترل کنند. فوتبال یک بازی ساده است که باید بجنگند و سعی کنند پیروز شوند. اگر این کار را کند مطمئنا فرصت های خوبی خواهند داشت.

تیم چین محکم و قابل احترام است
کی‌روش درباره تیم ملی چین نیز اظهارنظر کرد و گفت: وظیفه من است تا به عنوان سرمربی تمام مسائل را با جزئیات بررسی کنم. چین تیم محکمی است که دوبار از حریفان خود در این بازی ها عقب افتاد اما بالا آمدند. قدرت روحی بالایی دارند. بهترین بازیکن چین همبستگی آنهاست. به حریفمان احترام می گذاریم اما بیشتر از این موضوع به تیم خودم فکر می کنم. باید به خودم افتخار کنم که دوشادوش مسعود شجاعی که سه بار جام جهانی و چهار بار در جام ملت ها بوده است هستم. ایرانی ها هم باید به چنین بازیکنانی افتخار کنند.

ساده بازی می‌کنیم
کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بازی فردا ابتدا به فکر دفاع و سپس استفاده از ضدحملات برای رسیدن به گل هستید اظهار داشت: ان‌شاالله. امیدوار هستیم فردا هم گل نخوریم. اما رابطه بین گل نخوردن و فوتبال تهاجمی را نمی فهمم. دوست دارم ساده بازی کنیم. دو حالت دارد. یا مالکیت توپ را دارید یا اینکه ندارید. می خواهم ساده بازی کنیم تا موفقیت تیم را داشته باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان