تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
کاپیتان تیم ملی فوتبال چین:

شخصیت تیم ملی ایران را می‌شناسیم/ کار مدافعان ما مقابل ایران خیلی سخت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال چین پیش بینی بازی سختی را مقابل ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا دارد.
شخصیت تیم ملی ایران را می‌شناسیم/ آن‌ها خیلی سریع هستند
رویداد۲۴ ژنگ ژی در نشست خبری پیش از بازی ایران در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن ایران را می‌شناسد و کدام یک از آن‌ها خطرناک هستند گفت: ما سال گذشته با این تیم بازی کردیم و آن‌ها را می‌شناسیم. مربی آن‌ها مشخص است و شخصیت آن‌ها را می‌شناسیم. آن‌ها خیلی سریع هستند و تاکتیک دارند.

او ادامه داد: آن‌ها کیفیت بالایی در خط حمله و مهاجمانشان دارند و فردا روز سختی برای مدافعان تیم ملی ما است، اما سعی می‌کنیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

ژنگ ژی در خصوص اینکه سیستم VAR چقدر می‌تواند به کیفیت بازی‌ها در این مرحله کمک کند گفت: ما بازیکنان با این سیستم آشنا هستیم، چون در سوپر لیگ چین از این سیستم استفاده می‌کنیم. همانطور که مربی ما گفت: این سیستم به همه تیم‌ها و به خصوص داوران کمک می‌کند.

کاپیتان چین درباره شانس قهرمانی همبازیانش با وجود اینکه خودش یک مرتبه این تجربه را احساس کرده است، گفت: خیلی مسائل باید کنار هم باشد که قهرمان شویم. تیم، مربی و بازیکنان خوب باید کنار هم باشند. همه تیم باید همدل باشند تا یک تیم قهرمان شود. هدف ما این است که در این مسیر باشیم و ادامه بدهیم، امیدوارم نسل قدرتمندی در ادامه راه به تیم ملی چین بیایند و عملکرد خوبی داشته باشند. بازیکنان باید به روند خودشان ادامه بدهند و همچنان پیشرفت فوتبال در چین ادامه داشته باشد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان