تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷

توسعه بنادر صیادی ایران با اعتباری ۸۲۸ میلیارد تومانی

سه پروژه پروژه احداث بنادر صیادی، بهسازی بنادر صیادی و ساماندهی بنادر صیادی با اعتباری معادل ۸۲۸ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد.

رویداد۲۴  بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در طرح توسعه حمل و نقل دریایی سه پروژه احداث بنادر صیادی، بهسازی بنادر صیادی و ساماندهی بنادر صیادی تعریف شده است؛ سه پروژه‌ای که باید تا پایان سال ۱۴۰۰ خاتمه یابد تا شاهد توسعه حمل و نقل دریایی در بخش صیادی باشیم.

به منظور احداث بنادر صیادی قرار بر این است که ۲۵ بندر تا پایان سال ۱۴۰۰ ساخته شود و این درحالی است که پروژه مذکور از سال ۱۳۶۶ کلید خورده؛ طرحی که در مجموع ۳۴۸ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

در بخش بهسازی بنادر صیادی نیز ۱۴ بندر بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ از ابتدای سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۴۰۰ بهسازی خواهند شد و برای آن اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان پیش بینی شده است.

در بخش سوم یعنی ساماندهی بنادر صیادی نیز هفت بندر مدنظر قرار خواهند گرفت. ساماندهی این بنادر از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و قرار است با هزینه‌ای معادل ۲۵۹ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان تا سال ۱۴۰۰ ساماندهی این تعداد بندر با احداث و بهسازی آن‌ها به اتمام برسد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان