تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

حضورفعال بانک پارسیان درهشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت /رونمایی از ۲ محصول رمزپویا و میزهوشمندبه عنوان محصولات نوین و نوآور برتر ایرانی

بانک پارسیان در هشتمین همایش و نمایشگاه تخصصی سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان انقلاب (بلاک چین) میزبان شرکت کنندگان خواهد بود و به عنوان یکی از حامیان این همایش، در نمایشگاه جانبی به ارایه آخرین دستاورد‌های خود در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌پردازد.

 رویداد۲۴ کارشناسان بانک پارسیان در غرفه شماره ۱۹ واقع در طبقه همکف مرکز همایش‌های برج میلاد توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

شایان ذکر است؛ بانک پارسیان در نمایشگاه امسال، ۲ محصول جدید و مهم خود با عنوان "رمز پویا" و "میز هوشمند" در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک را نیز معرفی می‌کند. مشتریان گرامی می‌توانند از تاریخ ۱۳ بهمن ماه از محصول نوین بانک پارسیان تحت عنوان " رمز پویا " بهره‌مند شوند.

هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روز‌های ۹ و۱۰ بهمن ماه ۹۷ در مرکز همایش‌های برج میلاد، با حضور بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند، در حال برگزاری است.
شایان توجه است، برای حضور و بازدید از این نمایشگاه، داشتن کارت ورود به همایش الزامی است.
 
منبع: پرتال بانک پارسیان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان