تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

کلیپ روز/ حسین هدایتی چگونه «عابربانک» شد؟ +فیلم

حسین هدایتی به خاطر هزینه های سنگینش در فوتبال و تلاش چندباره برای خرید باشگاه پرسپولیس مشهور شده. در مورد ثروت او که به «عابربانک» مشهور است، تاکنون روایت های متعددی بیان شده است .
رویداد۲۴ اخیرا در دادگاه پرونده بانک سرمایه موارد بیشتری در مورد هدایتی برملا شده است. از جمله اینکه او دست کم ۶۰۰ میلیارد تومان از این بانک وام گرفته و تنها ۱۲ میلیارد تومان آن را بازگردانده و در قبال اعطای این وام، پرویز کاظمی، وزیر رفاه دولت اول احمدی نژاد، عضو هیئت مدیره شرکت استیل آذین متعلق به هدایتی شده.
 
حسین هدایتی به خاطر هزینه‌های سنگینش در فوتبال و تلاش چندباره برای خرید باشگاه پرسپولیس مشهور شده. در مورد ثروت او که به «عابربانک» مشهور است، تاکنون روایت‌های متعددی بیان شده؛ برخی او را در میان ۸ فرد ثروتمند اول ایران می‌دانند.
 
اخیرا در دادگاه پرونده بانک سرمایه موارد بیشتری در مورد هدایتی برملا شده است. از جمله اینکه او دست کم ۶۰۰ میلیارد تومان از این بانک وام گرفته و تنها ۱۲ میلیارد تومان آن را بازگردانده و در قبال اعطای این وام، پرویز کاظمی، وزیر رفاه دولت اول احمدی نژاد، عضو هیئت مدیره شرکت استیل آذین متعلق به هدایتی شده.
 
همچنین یاسر ضیایی، قائم مقام بانک سرمایه نیز همکاری ویژه‌ای با هدایتی داشته؛ در یک مورد برای نمونه، او ۲.۵ میلیارد تومان گرفته تا ۱۳ میلیارد تومان وام به هدایتی بدهد.
 
ویدیوی زیر را تماشا کنید.
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان