تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
حمایتی به وسعت یک سرزمین؛

بازگشت صد‌ها زندانی به آغوش خانواده با حمایت بانک ملی ایران

بانک ملی ایران از سال‌ها پیش توجه به طرح‌های عام‌المنفعه اجتماعی و فرهنگی را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار داده و طی سال‌های گذشته صد‌ها زندانی جرایم غیرعمد با حمایت این بانک به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.
بازگشت صد‌ها زندانی به آغوش خانواده با حمایت بانک ملی ایران
رویداد۲۴ این بانک همواره توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های عام المنفعه، اقدامات خیرخواهانه و تحقق آرمان‌های مسئولیت‌های اجتماعی از جمله نهادینه سازی فرهنگ خیرجمعی داشته و طی چند دهه انقلاب اسلامی نیز برای آزادسازی زندانیان دیه ناشی از جرایم غیر عمد حمایت مالی ویژه‌ای انجام داده است.

از آنجا که آزادی زندانیان غیرعمد، یک خیر فراگیر است که نه تنها شخص زندانی، بلکه خانواده او را هم نجات می‌دهد، طی سال‌های گذشته صد‌ها نفر از افرادی که ناخواسته پشت میله‌های زندان قرار گرفته اند، با حمایت‌های بانک ملی ایران، از کمک‌های نقدی تا جشن‌های گلریزان برگزار شده به کانون گرم خانواده خود بازگشته اند.

بانک ملی ایران از سال ۸۸ و طی یک دهه اخیر در جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد مشارکت موثری داشته و از محل منابع قرض الحسنه، مبلغی بیش از ۴۲ میلیارد ریال به این امر خیر اهدا کرده است.

در اردیبهشت ماه امسال نیز سی و یکمین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت بانک ملی ایران برگزار شد و در این مراسم به نمایندگی از مدیر عامل بانک یک فقره چک چهار میلیارد ریالی به این امر خیر اهدا شد.

مشارکت بانک در این امر خیر از محل سهم پنج درصد از دو درصد بودجه قرعه کشی سی و هشتمین مرحله حساب‌های قرض الحسنه پس انداز این بانک صورت گرفت.

بانک ملی ایران با سی امین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد نیز همراه بود و در سال گذشته نیز یک فقره چک یک میلیارد تومانی از سوی بانک اهدا شد.

بر این اساس آزادسازی زندانیان غیرعمد و معسر، یکی از اقدامات خداپسندانه بانک ملی ایران است که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود و این بانک سعی داشته تا با روش‌های مختلفی نیز این امر خیر را توسعه دهد.

در این راستا سامانه‌ای از سوی بانک ملی ایران طراحی شد تا مشتریان بانک نیز بتوانند در امور خیرخواهانه و از محل منابع سپرده هایشان مشارکت داشته باشند.

این سامانه با مراکز ارائه دهنده خدمات عام المنفعه به طور مستقیم در ارتباط است و مراکز حمایتی، افراد یا طرح‌هایی که به حمایت مالی نیازمندند، در آن معرفی می‌شوند.

واگذاری تعیین محل مصرف منابع قرض الحسنه به مشتریان از سوی این بانک، می‌تواند انگیزه بیشتری به سپرده گذاران برای کمک به نیازمندان تزریق کند.

بدین ترتیب این طرح‌ها از جمله آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از سوی بانک به عنوان عامل جمع آوری منابع مالی، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و با این روش، سپرده گذاران می‌توانند از میان انبوه طرح‌ها و افراد نیازمند، خودشان محل مصرف منابع را به صورت حامی مشخص کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بانک ملی ایران
نظرات شما
پیشخوان