تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

متلک سنگین خواهر فوتبالیست سرشناس به همسر برادرش +عکش

خواهر مائورو ایکاردی با انتشار پستی به همسر این بازیکن طعنه زد و از رفتار او انتقاد کرد

 رویداد۲۴ اینطور به نظر می‌رسد که ایوانا ایکاردی، خواهر مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینترمیلان، قصد ندارد تا طعنه و کنایه هایش علیه واندا نارا ایکاردی، همسر برادرش را متوقف کند.

در روز‌ها و هفته‌های اخیر ایوانا ایکاردی بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی علیه واندا نارا پیغام‌هایی را منتشر کرده و حالا مجددا علیه عروس خانواده پیغام دیگری را نوشته.

او با انتشار عکسی از خودش در کنار برادرش (مائورو ایکاردی) و نامزد سابق مائولو، این پیغام را منتشر کرده: «وقتی یک عروس زیبا و خوب داشتیم! چه لحظات زیبایی.. همدیگر را دوست داشتیم و با هم متحد بودیم. حیف که چند سال بعد، بدترین اتفاقی که ممکن است رخ بدهد، برای خانواده ما رخ داد. قبلا ما را بدون توجه به اینکه چقدر پول در کیفمان داریم، دوست داشتند.»

بعد از این توئیت، بسیاری از هواداران ایوانا ایکاردی از این پست او انتقاد کردند و البته ایوانا هم پاسخگوی این انتقادات شد.

کمی بعد هم واندا نارا، همسر ایکاردی، تصویری را در صفحه رسمی اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن ایکاردی و دختر کوچکترشان ایزابلا و مادر این ستاره آرژانتینی دیده می‌شد.

اندکی بعد ایوانا دوباره پیغامی در صفحه رسمی خودش منتشر کرد و نوشت: «کی قرار است که او از این نقش بازی کردن‌ها و تلاش برای نشان دادن اینکه برادرم با خانواده اش ارتباط دارد، دست بردارد؟ او به عمد این همه عکس منتشر می‌کند.».

منبع: footballi.net
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان