تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
وزیرصمت خبر داد:

تمهیدات پایان سال دولت برای توزیع کالاهای اساسی

وزیر صمت گفت: با تشدید نظارت‌ها تصمیم بر این است برای تنظیم بازار از جمله بازار گوشت و مرغ و تامین کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام عید تمهیداتی اندیشیده شود.

تمهیدات پایان سال دولت برای توزیع کالاهای اساسی

رویداد۲۴ رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که پوشاک و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله گوشت و مرغ با قیمت مناسب به مردم عرضه شود.

وی افزود: با تشدید نظارت‌ها تصمیم بر این است برای تنظیم بازار از جمله بازار گوشت و مرغ و تامین کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام عید تمهیداتی اندیشه شود تا اقلام با قیمت مناسبی به دست مردم برسد. رحمانی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی از مدت‌ها پیش ذخیره سازی گوشت و مرغ را آغاز کرده تا با توجه به حجم واردات گوشت، مردم بتوانند به سهولت گوشت مورد نیاز خود را تامین کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هرگونه تولید داخل حمایت می کند، گفت: حتی قرار شده است با برگزاری نمایشگاه های عرضه قطعات مورد نیاز، نهضت ساخت قطعه در داخل را به طور جدی دنبال کنیم. رحمانی تاکید کرد: به تازگی جلساتی نیز برای تولید برخی از قطعات خودرو با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان