تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین جزئیات حمله تروریستی سیستان و بلوچستان/ خودروی انتحاری به اتوبوس زده شد + فیلم، عکس و اسامی شهدا

در حمله گروه جیش العدل به اتوبوس نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان ۲۷ نفر جان باختند و ۱۷ نفر نیز مجروح شدند.
آخرین جزئیات حمله تروریستی سیستان و بلوچستان
رویداد۲۴  ۲۷ نیروی سپاه در حادثه تروریستی جاده خاش –زاهدان جان باختند که پیکر شهیدان این حادثه ظهر امروز وارد اصفهان شد. مراسم تشییع پیکر این شهدا شنبه ۲۷ بهمن در استان اصفهان برگزار می‌شود.
 
پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن در شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاهشان در شهر‌های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل خواهند شد.
 
ابراهیم صیادی، سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از روستای نیسیان اردستان، یحیی و ابراهیم براتی و حسنعلی ترکیان از درچه، سید ابوالفضل موسوی از روستای کاغذی آران و بیدگل، شهید میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری از روستای دشتچی فلاورجان و محمدتقی مهرابی از روستای کافشان فلاورجان از جمله این شهدا هستند 
 
یونس امیری از فولادشهر لنجان، عباس کوهی از روستای ابراهیم آباد خوروبیابانک، حیدر براتی  از تیران و کرون، محمد صابری، علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم، روح الله بابایی از نجف آباد، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی آدمی از شاهین شهر، حسین قدیری، حسن مجیدی، مرتضی فاضل و رضا رحیمی از اصفهان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان  و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان از  دیگر شهدای این حادثه درد ناک تروریستی هستند.
 
جزییات تشییع شهدای اصفهانی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

براساس اطلاعیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) «مراسم شب وداع با شهدا در شهر اصفهان، جمعه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ بعداز نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع) واقع در خیابان کمال اسماعیل، خیابان سپاه و مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گلگون‌کفن روز شنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود که پس از تدفین شهدای ساکن در شهر اصفهان مابقی شهدای گرانقدر جهت تشییع و تدفین به زادگاه‌های خود در شهر‌های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف‌آباد، درچه، شهرضا، شاهین‌شهر، فلاورجان، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل می‌شود.»
 
مجروحان حادثه تروریستی زاهدان به گروه خونی O. نیاز مبرم دارند

مدیر بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان گفته مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته زاهدان به گروه خونی O نیاز مبرم دارند. با توجه به نیاز جدی این عزیزان ضرورت دارد مردم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان از دارندگان گروه‌های خونی O دعوت کرد تا برای کمک به مجروحان حادثه تروریستی جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون زاهدان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: کارت ملی و کدپستی در زمان مراجعه جهت اهدای خون الزامی است.
 
محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان توسط علمای اهل سنت
 
علمای اهل سنت کشور هم با تاکید بر اینکه دشمنان جنایتکار ملت ایران هرگز به مراد خود نخواهند رسید اعلام کردند ملت ایران با فدا کردن جان و مال خود پای نظام ایستادند.

عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق هم، حمله تروریستی در زاهدان را محکوم و بر همکاری کشور‌های منطقه برای نابودی تروریست‌ها تاکید کرد
 
حزب الله لبنان نیز اعلام کرد: همزمانی انفجار تروریستی در جنوب ایران، با کنفرانس ورشو، همبستگی کاخ سفید و سازمان‌های تروریستی و جنایتکار را فاش کرد.
 
سوریه، ترکیه، پاکستان، کویت، قطر، لبنان، سوئد، نروژ و اتریش هم، حمله تروریستی به اتوبوس حامل مدافعان امنیت و آرامش ملت ایران را محکوم کردند.
 
جزئیات حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان از زبان نماینده مردم خاش
 
علی کرد نماینده مردم خاش درباره حادثه تروریستی اتوبوس نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این افراد برای ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن برنامه‌های خرابکارانه و تروریستی داشتند که با هوشیاری نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌ها و هوشیاری مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند اما هنگامی که اتوبوس سپاه در جاده از سراوان قصد عزیمت به زاهدان را داشتند، خورویی حامل مواد منفجره در نقطه کور مخابراتی و کم تردد این جاده از اتوبوس سبقت می‌گیرد، فاصله‌ای را طی می‌کند و باز می‌گردد و شاخ به شاخ با اتوبوس برخورد می‌کند که در نتیجه این حادثه موجب انفجار خودرو و اتوبوس می‌شود.
 
 
 
تصاویر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان
آخرین جزئیات حمله تروریستی سیستان و بلوچستان/ خودروی انتحاری به اتوبوس زده شد + فیلم، عکس و اسامی شهدا
آخرین جزئیات حمله تروریستی سیستان و بلوچستان/ خودروی انتحاری به اتوبوس زده شد + فیلم، عکس و اسامی شهدا
آخرین جزئیات حمله تروریستی سیستان و بلوچستان/ خودروی انتحاری به اتوبوس زده شد + فیلم، عکس و اسامی شهدا
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
س س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
1
انتقام انتقام انتقام
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
1
شهید ابوالفضل موسوی از روستای کاغذی واقعا افتخار آفریدی برامون کاش بیشتر بین ما بودی نعمتی برا روستا مون امام حسین ع یاران مخلص خودشو میبره پیش خودش..یاحسین مظلوم..
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
0
1
هم وطن تسلیت ایرانم تسلیت
احساس همدردی میکنم با خانواده های شهدا وبه انها تسلیت عرض میکنم وبه همه هم وطنی های عزیزم نیز تسلیت عرض میکنم
ما تا جان در بدن داریم دنباله رو راهشان هستیم واز وطنمان دفاع میکنیم
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان