تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

مجالس عروسی به سبک این بازی معروف برگزار می‌شود

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) طی یک فرایند عجیب، قصد دارد تا عروسی‌هایی فوق العاده به سبک Final Fantasy 14 برگزار کند.

مجالس عروسی به سبک این بازی معروف برگزار می‌شود

رویداد۲۴ زوج‌های ژاپنی و علاقه مند به مجموعه‌ی Final Fantasy از جمله نسخه‌ی چهاردهم، به زودی می‌توانند در فستیوال عنوان Final Fantasy 14 با نام Ceremonies of Eternal Bonding شرکت کرده و جشن عروسی خود را به سبک این بازی برگزار کنند. این خدمات توسط اسکوئر انیکس و شرکت برنامه ریزی عروسی Bridal Hearts سرویس دهی خواهد شد.

در طی این گزارش، عروس و داماد می‌توانند از لباس‌های مخصوص شخصیت‌های Final Fantasy 14 استفاده کرده و همچنین اسلحه‌ها، سپرها و لوازم جانبی موجود در این عنوان را در عروسی خود حمل کنند.

اولین عروسی با خدمات ویژه‌ی اسکوئر انیکس در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ (۱۴ فوریه ۲۰۱۹) در شهر کوب ژاپن برگزار شد. عروس و داماد که از بین ۲۴۷ زوج، به قید قرعه انتخاب شده بودند، کیک خود را با اسلحه‌ی غول پیکر Curtana Nexus برش دادند و در حالی که یک موسیقی پس زمینه از عنوان Final Fantasy 14 در حال پخش بود، عروسی خود را جشن گرفتند.

برای زوج‌های دیگر ژاپنی که علاقه‌مند به برگزاری عروسی خود به سبک Final Fantasy 14 هستند، رزرو از هفته‌ی آینده شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که خرج این خدمات برای یک عروسی با تعداد ۷۰ نفر، مبلغی بیش از ۳۱۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. البته شاید این مبلغ برای کسانی که خواهان چنین سرویسی هستند، پول اندکی به حساب بیاید.

عنوان آنلاین Final Fantasy 14 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید با دریافت این عنوان بر روی پلتفرم شخصی، به تجربه‌ی آن همراه با دوستان خود بپردازید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان