تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

«ملی شو ۲» به پایان رسید

مراسم اختتامیه رویداد «ملی شو ۲» بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کار‌ها و استارت آپ‌ها و ایده‌های نو برگزار شد.
 رویداد۲۴ مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی و هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه بانک، جمعی از مدیران شرکت‌ها و صاحبان استارت آپ‌ها و ... برگزار شد، با تاکید بر اینکه رویداد «ملی شو ۲» بر اساس ابتکار عمل و خلاقیت در بانک ملی ایران شکل گرفت، گفت: اگر طی یک دهه اخیر نگاهی به فعالیت‌های بانک‌ها بیاندازیم، متوجه می‌شویم که همه این بنگاه‌ها با چالشی مواجه بوده اند که آثار آن در صورت‌های مالی و سود و زیان بانک نمایان است. این چالش حضور کسب و کار‌های جدید و فین تک‌ها هستند که بانک ملی ایران تلاش کرد تا مسیری را برای حضور فین تک‌ها در این بانک ایجاد کند.

وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه‌ای فناورانه با معاونت فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و مرکز نوآوری بانک ملی ایران موسوم به فینوداد شکل گرفت.

خاتونی تصریح کرد: بانک ملی ایران در این مرکز از استارت آپ‌ها و ایده‌های جدید حمایت می‌کند و فین تک‌هایی که در حوزه کسب و کار‌های بانکی باشند نیز حمایت ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. کما اینکه سککوک نیز که در ملی شو ۲ رونمایی شد، در ابتدا یک استارت آپ بود و سپس بانک ملی ایران در کنار آن قرار گرفت.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در سومین رویداد ملی شو بانک ملی ایران، همراه با طرح‌ها و ایده‌های جدید بیاییم و از ایده‌ها و نگاه‌های نو نیز استقبال خواهیم کرد.

در پایان این مراسم نیز به ترتیب انتخاب هیات داوران از پنج استارت دنگی پال، جیبیمو، جی بی نو می، جی بام پی و کارنو با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.

همچنین همزمان با این مراسم، اختتامیه ملی استارز نیز برگزار شد و از ۲۷۷ چالش مطروحه در مسابقه «چالش نوآوری باز» بانک، شش چالش برتر در دو گروه سامانه‌های بانکی و داده‌ها و هوش مصنوعی در هر گروه کارکنان و مشتریان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

ضمنا در این مراسم از شرکت‌هایی که در یک سال گذشته برای تحقق تحول دیجیتال و بانکداری الکترونیک با بانک ملی همراه بودند و همکاران برگزارکننده رویداد ملی شو ۲ قدردانی گردید.
 
منبع: پرتال بانک ملی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان