تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

تکلیف سه بازنشسته دیگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه می‌شود؟

با وجود استعفای دو عضو بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تکلیف سه عضو دیگر مشخص نشده تا ابهامات در مورد آینده آن‌ها افزایش پیدا کند.
تکلیف سه بازنشسته دیگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه می‌شود؟
رویداد۲۴ درحالی که پنج عضو بازنشسته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ماه‌های گذشته به عنوان اصلی‌ترین سوژه این فدراسیون مورد توجه نهاد‌های نظارتی قرار گرفته بودند، روز شنبه و در آستانه برگزاری مجمع، علی کفاشیان و فریدون اصفهانیان از مسئولیت هایشان استعفا کردند تا بخشی از معادله «بازنشسته‌های فوتبال» حل شود.

با این حال سه عضو دیگر هیأت رئیسه یعنی حیدر بهاروند، محمود اسلامیان و عبدالکریم طالقانی هنوز اصرار به ماندن دارند و استعفایشان را اعلام نکرده اند.

هر چند این پیش بینی می‌شود که سه عضو دیگر بازنشسته در مجمع امروز فدراسیون فوتبال استعفایشان را اعلام کنند، اما از آنجایی که بررسی وضعیت بازنشسته‌ها در دستور کار مجمع قرار نداشت، ابهامات در مورد آینده این سه بیشتر شده است.

در این میان حیدر بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ همچنان این مسئولیت را برعهده دارد و تاکنون تمایلی به رفتن نشان نداده است.

سه عضو دیگر بازنشسته در حالی همچنان اصرار به ماندن دارند که نهاد‌های نظارتی به پرونده آن‌ها ورود کرده اند و در صورتیکه از قانون تبعیت نکنند به عنوان «مجرم» با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان