تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸

دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون فوتبال

«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: وزیر ورزش و جوانان در دیداری نوروزی بر حمایت کامل از تیم امید برای راهیابی به المپیک تاکید کرد.

دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون فوتبال

رویداد۲۴ تاج، افزود: در دیدار نوروزی با وزیر ورزش و جوانان، گزارشی درباره بازی‌های لیگ، برنامه‌های توسعه فوتبال، وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس و سفر تیم حقوقی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به ایران ارائه شد.
وی گفت: تیم فوتبال امید موفق شد از مرحله گروهی به مرحله نهایی رقابت‌های راهیابی به المپیک صعود کند و تاکید وزیر نیز حمایت از این تیم بود تا مقابل حریفان قدرتمند خود موفق شده و پس از سال‌ها به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن صعود کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای ارتقا جایگاه تیم فوتبال امید ایران برنامه ریزی و هماهنگی بیشتری باید انجام شود و تا دی ماه فرصت داریم مشکلات را رفع کنیم.
تاج خاطرنشان کرد که راهیابی تیم فوتبال امید به المپیک خواست کادرفنی و بازیکنان است و فدراسیون و مردم نیز جز این انتظار دیگری ندارند.
تیم فوتبال امید ایران روز‌های دوم و چهارم فروردین ماه ۹۸ در تهران به ترتیب به مصاف ترکمنستان و یمن رفت و پس از پیروزی قاطع برابر آن‌ها روز ششم فروردین مقابل تیم عراق به تساوی بدون گل رسید تا در رقابت‌ها انتخابی به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر به مرحله بعد این مسابقات صعود کند.
مرحله نهایی دی ماه ۹۸ در کشور تایلند برگزار می‌شود.
تیم‌های قطر، بحرین، عراق، امارات، اردن، ازبکستان، کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن، چین و ویتنام به عنوان سرگروه و تیم‌های استرالیا، ایران، سوریه و عربستان به عنوان تیم‌های برتر دوم گروه‌ها و تایلند به عنوان میزبان مسابقات ۱۶ تیم زیر ۲۳ سال برای حضور رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شوند.

نظرات شما
پیشخوان