تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
با رای نمایندگان مجلس

قطع یارانه‌ها منتفی شد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس قرار شد یارانه‌ها قطع شود، اما خوشبختانه نمایندگان مجلس به این پیشنهاد رأی ندادند؛ متاسفانه کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.
قطع یارانه‌ها با رای نمایندگان مجلس منتفی شد
رویداد۲۴ حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار کرد: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس قرار شد یارانه‌ها قطع شود، اما خوشبختانه نمایندگان مجلس به این پیشنهاد رأی ندادند؛ متأسفانه کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.

عبادی، با بیان اینکه در پایان سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان سفر کرد، افزود: در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان وعده داده شد که یک قدم مثبتی است.

عبادی تصریح کرد: احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان طی یک سال به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان یک اقدام خوبی بود که می‌تواند اشتغال و اقتصاد استان را رونق دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نهضت گازرسانی در استان انجام شد و بسیاری از روستا‌های استان به گاز متصل شدند، ادامه داد: در بودجه ۹۸ نیز با مصوبه مجلس بیش از ۱،۵۰۰ میلیارد تومان برای نهضت گازرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها با اولویت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ایثارگران در سال گذشته بحث بیمه آن‌ها بود و شأن جایگاه آزادگان، ایثارگران و جانبازان رعایت نشد، اما در بودجه ۹۸ تصویب شده که بنیاد شهید برای بیمه ایثارگران اعتباری را اختصاص دهد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
4
یارانه فقط باید به روستائیان, کارمندان , کارگران , بازنشستگان وافراد بادرآمد ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان پرداخت شود., عده زیادی هستند که درآمدهای نجومی دارند ومتأسفانه یارانه هم می گیرند ودولت هم جهت قطع یارانه این جماعت حریص هیچ اقدامی نمی نماید , بدون شک عدم قطع یارانه این گروه از مردم عین بی عدالتی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
2
خب اونقدر پول از ارزش مییفنه که پول یارانه ناخوداگاه قط شده محسوب میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
اين دولت بجاي گرفتن از ثروتمندان و نجومي بگيران كه بيست برابر كارگران از حقوق و رانت و سوپسيد استفاده مي كنند هميشه بدنبال دزدي از جيب مردم مستضعف است .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان