تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸

پلیس راهور: امروز روز مناسبی برای «سفر» نیست، حتی سفر‌های درون شهری

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا توصیه کرد که امروز دوشنبه (۱۲ فروردین) روز مناسبی برای سفر، حتی سفر‌های درون شهری نیست. به گفته رحمانی در حال حاضر محور کرج- چالوس و هراز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رویداد۲۴ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا توصیه کرد که امروز دوشنبه (۱۲ فروردین) روز مناسبی برای سفر، حتی سفر‌های درون شهری نیست.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی بیان کرد: در حال حاضر اکثر محور‌های مواصلاتی کشور به جز محور‌های مواصلاتی استان هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان دچار بارش برف و باران هستند. در اکثر محور‌های همدان، شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان غربی، اراک- توره در استان مرکزی، قزوین-همدان و گردنه آوج بارش برف گزارش شده است. همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی و کیاسر- سمنان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت بارش‌ها در محور‌های مواصلاتی از روز گذشته شدیدتر است، توصیه کرد: امروز دوشنبه ۱۲ فروردین روز مناسبی برای سفر حتی سفر‌های درون شهری نیست، به ویژه در شهر‌هایی که هشدار سیلاب به آن‌ها داده شده است.

به گفته رحمانی در حال حاضر محور کرج- چالوس و هراز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان