تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
موحدی کرمانی:

ترامپ هنوز سپاه را نشناخته است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خیلی مضحک است که بگوئیم آمریکا مخالف تروریسم و سپاه تروریست است، گفت: احمق‌ها نمی‌دانند همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما سپاهی هستیم.
 

رویداد۲۴ آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به سیل اخیر در مناطقی از کشور، اظهار کرد: در این سیل خطرناک ناله‌هایی بلند است که برخی خوب می‌شنوند و کمک کردند، خدا هم صدای این افراد را می‌شنود و اجابت می‌کند.

وی افزود: اما برخی افراد پول دارند ولی به سیل‌زدگان کمک نمی‌کنند. من به این‌ها هشدار می‌دهم که به خودتان رحم کنید تا خدا صدایتان را بشنود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه تصریح کرد: ترامپ با یک اقدام احمقانه سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریست قرار داد. اینکه یک نهاد حکومتی و نیروی نظامی یک کشور را به عنوان یک گروه تروریستی محسوب کنند، مغایر با مقررات بین المللی است.

موحدی کرمانی تاکید کرد: بسیاری از کشورهای جهان این اقدام را زیر سوال بردند و موجب پیچیده شدن اوضاع خاورمیانه دانسته اند. امروز برای تمام مردم دنیا بویژه ملت‌های منطقه ثابت شده که آمریکا مادر تروریسم است.

وی اظهار کرد: خود آمریکایی‌ها و ترامپ اعتراف کرده اند که القاعده و داعش را آمریکا ایجاد کرده است. خیلی مضحک است که بگوئیم آمریکا مخالف تروریسم و سپاه تروریست است. آمریکا دنبال فروپاشی نظام و تسلیم مردم است.

امام جمعه موقت تهران گفت: این اقدام باعث انسجام و وحدت همه نیروهای انقلاب و مسئولین کشور شد. رئیس جمهور محکم و قاطع از کیان سپاه دفاع کرد. احمق‌ها نمی‌دانند همه ایران سپاه پاسداران است و همه ما سپاهی هستیم.

موحدی کرمانی گفت: ترامپ هنوز سپاه را نشناخته است. سپاه دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده و خادم مردم است و به همین دلیل در دل مردم جای دارد. آقای ترامپ! اگر رهبری اجازه دهد سپاه می‌تواند با موشک‌های خود تل آویو را با خاک یکسان کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان