تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

حمایت ویژه بانک ملی ایران از خوداشتغالی و مشاغل خانگی در سال ۹۷

بانک ملی ایران در سال ۹۷ حمایت ویژه‌ای از بخش اشتغال کشور داشته و طی این مدت ۶۶ هزار و ۱۶۴ فقره تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.
حمایت ویژه بانک ملی ایران از خوداشتغالی و مشاغل خانگی در سال ۹۷
رویداد۲۴ بانک ملی ایران طی یک سال گذشته با رویکرد حمایت از بازار اشتغال ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های حمایتی تخصیص داده است.

بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر ۳۳ هزار و ۴۹۸ فقره به ارزش پنج هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر شش هزار و ۷۰۸ فقره به ارزش یک هزار و ۸۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان‌های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، یک هزار و ۹۳۰ فقره از این تسهیلات به ارزش ۱۵۲ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۷۲۶ فقره به ارزش ۵۹ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش نه هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال و ۲۲ هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش دو هزار و ۱۸۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

در این مدت همچنین یک هزار و ۳۱ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۲۰۲ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال به بنیاد شهید پرداخت شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان