تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
سردار سلیمانی:

سپاه و انقلاب در برهه خطیری قرار دارند

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه سپاه نعمت بزرگی است و مرکز رویش ارزش‌ها است گفت: سردار سلامی به پاکی و سعه صدر در سپاه شهرت دارد. پاکی را به خوبی در او می‌بینیم و من او را در پاکی به شهید باکری تشبیه می‌کنم.

سپاه و انقلاب در برهه خطیری قرار دارند

رویداد۲۴ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل سپاه، اظهار داشت: ملاک فرماندهی در سپاه پیوسته دعای معروف امام سجاد (ع) است که این امر هم در فرماندهان قدیمی و هم در فرمانده عزیز که عزیز هم نام داشت و هم در فرمانده عزیز جدید ما وجود داشته و جاری و ساری است.

 سردار سلیمانی با بیان اینکه بعنوان یک سپاهی می گویم که سپاه و انقلاب در برهه خطیری قرار دارند، گفت: در سپاه این موضوع وجود دارد که هر انتصاب و هر امری که از سوی رهبری است، حکمتی در آن نیز هست و این موضوع را در طول بیست و چند سال فرماندهی نیروی قدس می‌دیدم که آنچه ایشان می‌فرمودند، درست تر بود.

وی خطاب به سردار سلامی، تاکید کرد: ضمن اینکه عاقبت به خیری خودمان را در پیروی از حکم رهبری می‌دانیم، به شما می‌گویم که در فرمان بری و پیروی از شما مانند گذشته خواهیم بود.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان تاکید کرد: امروز به دلیل بغض و کینه دشمنان نسبت به انقلاب و سپاه به برادری و همدلی بیشتری نیاز داریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان