تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

مرغ 11هزار 500 تومانی تثبیت شد

مدیرکل صنعت معدن استان تهران گفت:سعی کردیم که قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی مرغ در کشور تثبیت شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد چرا که بازرسی و نظارت با محوریت کالاهای تنظیم بازاری بر ۵۶ نوع کالا انجام شد.

مرغ 11هزار 500 تومانی تثبیت شد

رویداد۲۴ یدالله صادقی در کمیسیون مبارز با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با پوشاک قاچاق اظهار داشت: از ابتدای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک در شمیرانات و شمال تهران 634 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک انجام شده که 41 برگ بازرسی تنظیم و 40میلیارد و 721 میلیون ریال ارزش ریالی تخلفات بوده است.

وی بیان کرد: کالاهای مکشوفه تحویل سازمان املاک تملیکی و پرونده‌ها به سازمان تعزیرات ارسال شده است که البته باید گشت مشترک ادامه پیدا کند.

مدیرکل صنعت معدن استان تهران با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت کنترل عرضه کالا در کشور بیان کرد: به خاطر مشکلات ارزی در حوزه پوشاک قاچاق داریم که یا باقیمانده واردات قبلی است و یا اینکه بعضی از تولیدکنندگان داخلی با برند خارجی کالا را تولید می‌کنند.

صادقی همچنین تأکید کرد: سعی کردیم که قیمت 11 هزار و 500 تومانی مرغ در کشور تثبیت شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد چرا که بازرسی و نظارت با محوریت کالاهای تنظیم بازاری بر 56 نوع کالا انجام شد.

وی در ادامه عنوان کرد: ادارات تابعه معاونت بازرسی بعد از ادغام دو وزارتخانه حذف شدند که به سبب اهمیت درصدد احیای آن هستیم چرا که در شرایط فعلی اهمیت نظارت و بازرسی دو چندان می‌باشد.

نظرات شما
پیشخوان