تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

مخالفت کمیسیون انرژی با افزایش قیمت بنزین/ مردم هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در باره افزایش قیمت بنزین پیش از بودجه ۹۸ مسئله‌ای بیان شد اما مورد تایید کمیسیون قرار نگرفت.

رویداد۲۴ کوروش کرم‌پور حقیقی، درباره احتمال افزایش قیمت بنزین و سهیمه‌بندی آن گفت: آنچه به عنوان عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی اطلاع دارم این این است که هیچ‌گونه تصمیمی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی بخصوص بنزین صورت نگرفته است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش از بودجه ۹۸ مسئله‌ای در این خصوص بیان شد اما مورد تایید کمیسیون قرار نگرفت.

نماینده مردم فیروزآباد ادامه داد: هم اکنون در کمیسیون انرژی هیچ‌گونه لایحه و طرحی در خصوص افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است.

وی درباره اینکه شایعه افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی در جامعه بازتاب گسترده‌ای داشت و باعث ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها شد،‌ بیان کرد: نمی‌دانم این اخبار از چه مجاری درج پیدا کرد اما مردم باید هوشیار باشند و به این شایعات توجه نکنند.

کرم‌پور حقیقی ادامه داد: طبق آنچه که از رئیس کمیسیون انرژی شنیدم دولت پیشنهادی نسبت به این موضوع در شورای اقتصاد متشکل از سران سه قوه،‌ اعضای کمیسیون‌های بودجه، اقتصادی و انرژی و تعدادی وزرا و معاونان تشکیل شده، مطرح کرده است.

وی با تاکید بر اینکه با همه این‌ها در حال حاضر هیچ تصمیمی در این زمینه صورت نگرفته است، گفت: افزایش قیمت بنزین در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی نه به عنوان طرح و نه لایحه به هیچ عنوان مطرح نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان