تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

بنزین ۲۵۰۰ تومانی باعث هجوم مردم به پمپ‌های بنزین‌ شد +فیلم

هنوز چند ساعتی از پخش شایعه افزایش قیمت بنزین نگذشته که صف‌های طولانی در برخی پمپ بنزین‌های شهر تهران ایجاد شده است.
بنزین ۲۵۰۰ تومانی باعث هجوم مردم به پمپ‌های بنزین‌ شد +فیلم
رویداد۲۴ بر اساس گزارش‌های رسیده از سطح شهر در پی اعلام جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین که گویا قرار است از ساعت ۲۴ فردا شب اجرایی شود مردم در برخی پمپ‌های بنزین صف کشیده‌اند تا بلکه از آخرین بنزین هزار تومانی بهره‌مند شوند. یکی از رانندگانی که در صف پمپ بنزین واقع خیابان فردوسی منتظر سوخت گیری بود به خبرنگار اقتصاد۲۴ گفت که وقتی متوجه شد که قرار است از فردا شب (پنجشنبه) قیمت بنزین به یکباره به ۲۵۰۰ تومان افزایش یابد، به این پمپ بنزین مراجعه کرده است.

بر اساس اخبار ناموثق قرار است بنزین با نرخ ۱۰۰۰ تومان با سهمیه ۶۰ لیتر در ماه و بنزین آزاد با قیمت ۲۵۰۰ تومان در هر لیتر به صورت آزاد عرضه شود.

در این رابطه زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد مردم به شایعات و فضاسازی‌ها مخصوصاً در فضای مجازی توجه نکنند.

به گفته زیبا اسماعیلی اخبار منتشر شده درباره نرخ بنزین و جزئیات سهمیه‌بندی صحت ندارد و صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مردم تقاضا کرد اخبار مربوط به آینده بنزین را از طریق اخبار این شرکت دنبال کنند.
 
منبع: اقتصاد24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان