تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
فدراسیون جهانی بسکتبال:

«سعیده علی» راننده فِراری بسکتبال زنان ایران است!

فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در گزارشی ضمن قرار دادن نام «سعیده علی» در جمع ۱۰ بازیکن تاثیرگذار بسکتبال سه نفره آسیا، او را به «راننده فِراری» بسکتبال ایران تشبیه کرد.
«سعیده علی» راننده فِراری بسکتبال زنان ایران
رویداد۲۴ رقابت‌های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا سوم تا پنجم خردادماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در این رویداد حضور دارد.

فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه این مسابقات گزارشی را منتشر کرده و از علاقه‌مندان بسکتبال سه نفره خواسته است تا در این رویداد، ۱۰ بازیکن تاثیر گذار این رقابت‌ها را دنبال کرده و عملکرد تحسین برانگیزشان را ببینند.

در میان این ۱۰ بازیکن برتر بسکتبال سه نفره آسیا، نام سعیده علی کاپیتان تیم ملی ایران نیز دیده می‌شود. فیبا، علی را به عنوان سومین بازیکن تاثیرگذار معرفی کرده و با تشبیه عملکرد وی به راننده یک خودروی فِراری وی را مورد تمجید قرار داده است.

علی کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران بود که تصمیم گرفت از بسکتبال پنج نفره خداحافظی کرده و تمام تمرکزش را بر روی بسکتبال سه نفره بگذارد و اکنون مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفته است.

فدراسیون جهانی بسکتبال درباره این بانوی بسکتبالیست نوشته است:
'علی دومین کاپ آسیای خود را در یک سال گذشته تجربه خواهد کرد؛ بازیکن ۳۳ ساله بسکتبال ایران که کاپ جهانی را نیز در کارنامه خود دارد، یکی از مهره‌های تاثیرگذار بسکتبال سه نفره ایران شده است.

شاید اگر کسی به جثه او دقت کند، به این نتیجه برسد که بازیکنی بی خطر در میدان است، اما سرعت بالا و قدرت شوت زنی او باعث شده علی یک بازیکن کشنده حریف نام بگیرد.

او با سرعت بالا به بهترین شکل توپ را حمل می‌کند و حرکتاش در زمین به گونه‌ای است که گویا پشت فرمان یک خودروی فراری نشسته است. '
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان