تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
بختیار، نماینده گلپایگان و خوانسار:

اتحاد و همدلی رمز پیروزی در شرایط کنونی کشور است/ در برخی حوزه ها تخریب شروع شده است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی رمز پیروزی است، گفت: با توجه به شرایطی که کشور در صحنه بین المللی دارد، باید اتحاد و انسجام درونی خود را تقویت کنیم.

اتحاد و همدلی رمز پیروزی در شرایط کنونی کشور است/ در برخی حوزه ها تخریب شروع شده است

رویداد۲۴ علی بختیار با اشاره به دیدار رئیس جمهور با جمعی از فعالان سیاسی و ضرورت تقویت وحدت و انسجام برای استفاده از ظرفیت‌های کشور بیان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی، رمز موفقیت ما اتحاد و وحدت است. مقام معظم رهبری نیز در همه موارد بر تقویت وحدت و همدلی تاکید دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما باید با وحدت و همدلی رویکرد جذبی داشته باشیم، اظهار کرد: اتحاد و انسجام و برادری از لازمه‌های پیروزی است. از سوی دیگر ما باید سعی کنیم نقد‌ها را بشنویم و از نقد سازنده استقبال کنیم تا به سمت رفع مشکلات برویم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: امروز با شرایطی که کشور در صحنه بین المللی مواجه است، به این واقعیت دست یافته‌ایم که باید اتحاد و انسجام درونی خود را تقویت کنیم. نباید با چشم بستن بر واقعیت‌های جامعه به سمت بزرگنمایی و سیاه نمایی مسائل و به دنبال آن فاصله گرفتن از یکدیگر برویم.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: در دوران انتخابات نیز که امسال انتخابات مجلس را پیش رو داریم هم‌اکنون در بعضی حوزه‌ها شاهد هستیم که برخی از کاندیدا‌ها به جای نقد به سمت تخریب می‌روند. نقد به دنبالش سازندگی است و می‌توان امور را اصلاح کرد، اما تخریب چیزی جز ضربه وارد کردن به نظام و انقلاب ندارد. باید با اتحاد و انسجام از ظرفیت‌های کشور برای برون رفت از مشکلات استفاده کنیم.

نظرات شما
پیشخوان