تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
با افتتاح پروژه‌های زیرساختی شرکت مخابرات ایران

وزیر ارتباطات از مجموعه مخابرات و ستاد اجرایی فرمان امام قدردانی کرد

مهندس آذری جهرمی در مراسم افتتاح پروژه‌های روز جهانی ارتباطات با تقدیر و تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار داشت: سرمایه‌گذاری مستمر در حوزه تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و اجرای پروژه‌های توسعه شرکت مخابرات نقش گسترده‌ای در تحقق شبکه ملی اطلاعات و تحقق شعار رونق تولید با گسترش خدمات دیجیتال داشته است.
وزیر ارتباطات از مجموعه مخابرات و ستاد اجرایی فرمان امام قدردانی کرد
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات با تأکید بر نقش مهم شرکت مخابرات ایران در تولید تجهیزات و گسترش شبکه پهن باند تلفن ثابت گفت: پروژه‌های توسعه زیرساخت شرکت مخابرات ایران به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات در ۴ منطقه تهران، هرمزگان، فارس و آذربایجان غربی در ۱۰۳۸ نقطه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: اکنون با تلاش‌های متخصصین کشورمان در تأمین تجهیزات مخابراتی به خودکفایی ۷۰ درصدی رسیده‌ایم که این موضوع نقشی مؤثر در اجرای طرح‌های مربوط به شبکه ملی اطلاعات دارد.

مهندس آذری جهرمی بابیان اینکه طرح‌های شرکت مخابرات ایران با سرمایه‌گذاری ۳۱۶ میلیارد تومانی و تکیه‌بر تجهیزات و تولیدات داخلی به بهره‌برداری رسیده است، از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این شرکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به دلیل سرمایه‌گذاری مستمر در حوزه تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتقای بهره‌وری و توسعه همه‌جانبه صنعت ICT کشور تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است مراسم گرامی داشت روز جهانی ارتباطات و افتتاح پروژه‌های مخابراتی مخابراتی صبح امروز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ با حضور وزیر ارتباطات، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات در سالن همایش‌های شهید قندی برگزار شد.

آخرین اخبار و پست‌های مخابراتی را در صفحه اینستاگرام شرکت مخابرات ایران به نشانی https://www.instagram.com/tci.ir/ دنبال کنید.

«دسترسی پرسرعت و ارزان با اینترنت شرکت مخابرات ایران»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان