تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
در معاملات امروز رخ داد؛

رشد ۳۲۰۰ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد ۳۲۵۹ واحدی به ۲۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد رسید.

رشد ۳۲۰۰ واحدی شاخص بورس

رویداد۲۴ آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستد‌های امروز با رشد مواجه شدند.

افزایش شاخص‌ها

بر اساس آمار‌های معاملاتی، روز جاری همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۲۵۹ واحد رشد معادل ۱.۵۲ درصد به ۲۱۷ هزار ۵۷۳ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۹۳۳ واحد افزایش معادل. ۵۲ درصد به ۶۲ هزار ۲۷۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۲۵۴ واحد رشد معادل ۲.۵۹ درصد به ۴۹ هزار و ۶۹۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۸۶۷ واحد افزایش، معادل ۲.۵۹ درصد به ۳۴ هزار و ۳۶۹ واحد، شاخص آزاد شناور با ۴۰۹۵ واحد رشد، معادل ۱.۷۰ درصد به ۲۴۵ هزار و ۲۷۵ واحد، شاخص بازار اول با ۲۴۳۶ واحد افزایش معادل ۱.۵۲ درصد به ۱۶۲ هزار ۳۸۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۳۲۲ واحد صعود معادل ۱.۵۲ درصد، به ۴۲۳ هزار و ۳۳۹ واحد رسید.

نماد‌های تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۷ نماد «همراه با ۱۷۹ واحد، فملی با ۱۶۷ واحد، کگل با ۱۴۳ واحد، رمپنا با ۱۳۴ واحد، فولاد با ۱۲۵ واحد شبندر با ۱۰۳ واحد و کچاد با ۱۰۲ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

عملکرد شاخص صنایع

این گزارش می‌افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه‌ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر مالی با ۱۴۳ واحد صعود معادل ۴.۷۵ درصد به ۳ هزار و ۱۶۲ واحد، مواد دارویی با ۹۲۷ واحد افزایش معادل ۴.۲۴ درصد به ۲۱ هزار و ۹۰۳ واحد، سایر معادن با ۱۲۹۹ واحد رشد معادل ۴..۳۶ درصد به ۳۱ هزار و ۹۹ واحد، انبوه سازی با ۴۸ واحد افزایش معادل ۴.۰۴ درصد به یک هزار و ۲۴۸ واحد، منسوجات با ۱۰۹ واحد رشد، معادل ۳.۹۰ درصد به ۲ هزار و ۹۱۹ واحد، محصولات کاغذ با ۱۴۹۴ واحد افزایش معادل ۳.۸۶ درصد به ۴۰ هزار و ۲۲۴ واحد، محصولات فلزی با ۱۶۰۳ واحد رشد معادل ۳.۶۴ درصد به ۴۵ هزار و ۷۰۸ واحد» رسید.

بیشترین افزایش قیمت‌ها

در عین حال نگاهی به آمار‌های معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نماد‌های «دارو، فسرب، بکام، ونیرو، سغرب، خلنت و دعبید» بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های «پکرمان، دزهراوی، سخاش، پدرخش، کنور، شکربن و ونوین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلو‌های بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستد‌های روز جاری بورس، در ۲۸۳ هزار نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۲۴۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰ هزار و ۱۷۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۸۳۲ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار بورس
نظرات شما
پیشخوان