تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

پاداش 400 میلیون تومانی اعضای هیات مدیره یک شرکت بورسی

براساس مصوبه مجمع عمومی شرکت نفت پارس، پاداش هیات مدیره برای سال مالی گذشته 4 میلیارد ریال به صورت ناخالص در نظر گرفته شد.

پاداش 400 میلیون تومانی اعضای هیات مدیره یک شرکت بورسی

رویداد۲۴ براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال و طبق صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت نفت پارس با ماهیت سهامی عام، مجمع این شرکت در روز یکشنبه 5 خرداد 98 با حضور اکثریت سهامداران به میزان 89.5 درصد تشکیل شد. 

در این مجمع علاوه بر ارائه گزارش هیات مدیره حسابرس مستقل و بازرس قانونی درباره عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 درباره تصویب صورت‌های مالی شامل ترازنامه، صورت سودزیان و صورت جریان وجوه نقد تصمیم‌گیری شد؛‌همچنین انتخاب بازرسان اصلی و علی‌البدل و حسابرس مستقل برای سال 98،‌ تعیین میزان تقسیم سود و تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره برای سال مالی 98 به تصویب رسید. 

سود هر سهم ۲۳۰ تومان
براساس این گزارش و طبق سند ارائه شده پس از قرائت گزارش هیات مدیره بازرس قانونی و حسابرس ترازنامه و صورت سود و زیان این شرکت با اکثریت آراء به تصویب رسید و مقرر شد از محل سود قابل تخصیص سال مالی 97 مبلغ 2875 میلیارد ریال بین سهامداران به ازای هر سهم 2300 ریال به عنوان سود سهام در موعد مقرر تقسیم شود. 

پاداش هیات مدیره ۴۰۰ میلیون تومان
همچنین براساس مصوبه مجمع ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد هیات مدیره در سال مالی 97 مقرر شد مبلغ 4 میلیارد ریال ناخالص به عنوان پاداش هیات مدیره تخصیص یابد. در بند دیگری از مصوبه هیات مدیره حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره برای سال مالی 98 ماهیانه 16 میلیون و 666 هزار و 667 ریال به صورت ناخالص به شرط تشکیل حداقل یک جلسه در ماه تعیین شد. 

تصویب کمک بلاعوض از فروش شرکت سهامی عام
از جمله موارد مصوب در مجمع شرکت نفت پارس با ماهیت سهامی عام کمک‌های بلاعوض بود که مجمع عمومی درمورد کمک‌های بلاعوض به برخی سازمان‌های ذی‌حق با تعیین سقف کمک بلاعوض به میزان یک دهم درصد از فروش شرکت برای سال 98 موافقت کرد. 

منبع: فارس
برچسب ها: هیات مدیره
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان