تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی قوه قضاییه:

پرونده قتل میترا استاد به دادگاه کیفری می‌رود/ احکام نهایی متهمان پرونده تعاونی البرز ایرانیان و تعاونی ولیعصر

سخنگوی قوه قضائیه امروز در حاشیه نشست مسئولان عالی قضائی جزئیات احکام صادره پرونده تعاونی البرز ایرانیان و تعاونی ولیعصر را تشریح کرد.

رویداد۲۴ غلامحسین اسماعیلی امروز در حاشیه نشست مسئولان عالی قضائی گفت: پرونده قتل مرحومه میترا استاد در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی شد و امروز کیفرخواست متهم این پرونده صادر و اول هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری یک استان جهت رسیدگی ارجاع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به رسیدگی به پرونده تعاونی البرز ایرانیان و تعاونی ولیعصر گفت: پرونده تعاونی البرز ایرانیان و تعاونی ولیعصر در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی رسیدگی و حکم نهایی صادر شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در این پرونده آقایان امیرحسین آزاد فرزند محمدعلی و حسن قریانی فرزند حسین هرکدام به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و همچنین جعل و استفاده از سند مجعول محکوم شده‌اند که بابت اخلال به ۲۵ سال حبس به علاوه ضبط کلیه اموالی که از طریق خلاف قانون تحصیل کرده‌اند، همچنین تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و بابت جعل و استفاده از سند مجعول هرکدام به تحمل سه سال حبس تعزیری و محرومیت از کلیه خدمات دولتی محکوم شده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: متهم ردیف سوم این پرونده آقای مهدی بهرامی حسن آباد فرزند محمد، به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی و همچنین تحصیل مال نامشروع به تحمل ۱۰ سال حبس و محرومیت از خدمات دولتی و همچنین دو سال حبس و رد مال محکوم شده است.

وی بیان داشت: متهم ردیف چهارم این پرونده آقای احسان حیدری فرزند علی اکبر، به جرم تحصیل مال نامشروع به تحمل شش ماه حبس و رد مال، محکومیت پیدا کرده است.

ادامه دارد...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان