تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
محمد امیرزاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

قوانین مخل کسب و کار نیازمند بازنگری هستند/ شرایط سرمایه گذاری خارجی در کشور باید مهیا شود

محمد امیرزاده نائب رییس اتاق بازرگانی بر اصلاح قوانین مخل کسب و کار تاکید کرد و گفت: شرایط سرمایه گذاری خارجی در کشور باید مهیا شود.

اصلاح قوانین مخل کسب و کار

رویداد۲۴ بر اساس نتایج انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، غلامحسین شافعی دوباره به عنوان رئیس پارلمان بخش خصوصی و حسین سلاح ورزی، مسعود خوانساری، محمدرضا انصاری و محمد امیرزاده به عنوان چهار نایب رئیس اتاق ایران انتخاب شدند.

محمد امیرزاده در مورد این انتخابات به رویداد۲۴ می‌گوید: ارزیابی ها مثبت بود و امیدواریم در این دوره کارها بهتر از قبل پیگیری شود. ما درصددیم قوانین مخل گذشته که با موضوعات امروز حوزه کسب و کار هیچ سنخیتی ندارد و برای بخش تولید ناکارآمد است را حذف و تغییر دهیم به عنوان مثال؛ قانون اجرائیات ثبت، قوانین مالیاتی یا برخی قوانین مربوط به تامین اجتماعی با فضای کسب و کار کنونی تناسبی ندارند، نیازمند بازنگری هستند.

امیرزاده می گوید: باید شرایط سرمایه گذاری خارجی در کشور مهیا شود تا صنعت و تولید بتواند راه خود را ادامه دهد، بسیاری از سازندگان و مخترعان داخل کشور دارای ابداعاتی هستند که باید آن‌ها را تقویت کرد همچنین تعداد زیادی از جوانان با استعداد در کشور داریم که نیازمند پشتیبانی هستند که باید برای آن‌ها برنامه ریزی شود.

نائیب رئیس اتاق بازرگانی همچنین می‌گوید: امیدواریم با تعامل بیشتر با کشور‌های دیگر میزان تولید و فروش نفت افزایش پیدا کند و مشکلات مربوط به تولید داخل صنعتی نیز مرتفع شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان