تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۸

سومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی کارکنان شرکت مخابرات ایران برگزار شد

سومین همایش باشکوه پیاده روی سراسری خانوادگی کارکنان با حضور مهندس سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ارشد مخابرات و باحضور گسترده کارکنان وخانواده مخابرات، امروز جمعه ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در تهران و تمام مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار شد.
سومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی کارکنان شرکت مخابرات ایران برگزار شد
رویداد۲۴ سومین همایش باشکوه پیاده روی سراسری خانوادگی کارکنان با حضور سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ارشد مخابرات و باحضور گسترده کارکنان وخانواده مخابرات، امروز جمعه ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در تهران و تمام مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اظهار خوش آمد گویی وخرسندی از حضور پر شکوه همکاران در این مراسم گفت: برگزاری این گونه مراسم‌ها در تقویت روحیه جمعی ومشارکت اجتماعی همکاران بسیار موثر است.

وی افزود: امروز سومین همایش سراسری پیاده روی مخابرات در سراسر کشور با حضور گسترده همکاران در کنار خانواده‌های محترمشان برگزار شد که نشان از تحقق شعار ارتباطی فراگیر در بین تمام مجموعه مخابرات ایران دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: گسترش روحیه شادابی و نشاط کارکنان موجب تقویت قابل توجه بهره وری وبازدهی در مجموعه شرکت است و استمرار چنین برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی وتفریحی از تاکیدات همیشگی هیئت مدیره و مدیریت شرکت مخابرات ایران است.

سید مجید صدری در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا در سال ۹۸ مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی را برای پرسنل وخانواده هایشان برگزارکنیم و در حوزه‌های مختلف ورزش صاحب عنوان شویم؛ البته دربعضی از استان‌ها تیم‌هایی داریم که مقام کسب کردند، ولی گسترش برنامه‌های ورزشی در برنامه‌های آینده شرکت قراردارد.

وی با اشاره به بازخورد‌های مثبت در همایش‌های قبلی طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به همراه خانواده هایشان همانند یک پیکره واحد، تحقق شعار ارتباطی فراگیر را در محیط کار وخدمت رسانی و فعالیت‌های فرهنگی به منصه ظهور رسانده اند.

در همایش امروز خدمات مختلفی همانند ارائه نرم افزار تلفن همراه برای خود ارزیابی سلامت همکاران، ارائه اپلیکیشین پیاده روی همراه گام و خدمات سنجش فشار خون و سلامتی همکاران ارائه شد.

کودکان شرکت کننده نیز در این همایش با استقبال گسترده از غرفه نقاشی وگریم، لحظات شادی را در کنار خانواده هایشان سپری کردند.

گفتنی است در این همایش که همزمان با مخابرات‌های مناطق سراسر کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، کارکنان مخابرات وخانواده‌ها در فضایی صمیمی وپر از نشاط، ضمن طی کردن مسیر پیاده روی باشگاه انقلاب، در مسابقات و مراسم و برنامه‌های تفریحی شرکت کردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان