مدیرعامل بانک ملی ایران: «بانک آفیسر» جایگزین سرویسهای بانکداری سنتی میشود
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک برای نخستین بار سیستم یکپارچه بانکی معروف به سیبا و خدمات بانکی آنلاین را در نظام بانکی کشور پیاده سازی کرد، گفت: سیبا جایگزین روشهای سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویسهای بانکداری ایجاد میکند.
رویداد۲۴ دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست هم اندیشی مدیران شعب مشمول طرح بانک آفیسر بانک که امروز با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و همچنین روسای شعب، روسای حوزه ها، کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی ادارات امور شعب تهران و ناظران بانک آفیسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم میزند، افزود: پیاده کردن سیبا در نظام بانکی و الگو گرفتن تمامی بانکها از بانک ملی ایران موجب شد تا این بانک در عرصه بانکداری پیشتاز باشد و این روند در سالهای گذشته نیز همچنان ادامه داشته است.
وی با بیان اینکه بانکهایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور میدانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی میشود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه میکند.
مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکههای اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانکها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب میشود و در حال حاضر نیز ۲۲ بانک عضو این سامانه هستند.
وی با بیان اینکه بانکهایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور میدانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی میشود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه میکند.
مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکههای اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانکها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب میشود و در حال حاضر نیز ۲۲ بانک عضو این سامانه هستند.
خبر های مرتبط