تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز در مراسم رونمایی از تایر‌های جدید:

چرخ ۱۴ مدل خودرو شاسی بلند بر تایر‌های بارز می‌چرخد

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز گفت: بیش از ۱۴ مدل خودروی شاسی¬بلند در کشور از امروز می¬توانند روی تایر‌های ایرانی بارز به حرکت در بیایند.
چرخ ۱۴ مدل خودرو شاسی بلند بر تایر‌های بارز می‌چرخد
رویداد۲۴ علیرضا یحیی زاده در مراسم رونمایی از تایر‌های اس یو وی بارز اظهار داشت: شروع طراحی و ساخت و تولید این تایر‌ها به ۱۸ ماه قبل بر میگردد.

وی بیان کرد: اولین بار در کشور تایر‌های اس یو وی در گروه صنعتی بارز بر اساس استاندار‌های اعلام شده از سوی خودروسازان rfq طراحی و تولید شد.

یحیی زاده گفت: با توجه به توان تکنولوژی بارز شرکت‌های خودرو ساز داخلی از جمله کرمان موتور و ایران خودرو و مدیران خودرو با ارسال تایر نمونه (هانکوک کره) در خواست تولید تایر را به بارز دادند و بر این اساس واحد تحقیقات بارز با تکیه برتکنولوژی کنتیننتال و دانش فنی کارشناسان مجرب خود توانست تایر‌های نمونه را تولید کند.

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز افزود: ابتدا تایر‌های نمونه روی خودروی‌های شاسی بلند تولیدی داخلی در میدان پیست تایر بارز مورد آزمایش قرار گرفتند که در این آزمایش‌ها کلیه تست‌های خودرویی روی این تایر صورت گرفته و با تایر‌های مرجع کر‌های مورد مقایسه قرار گرفت.

مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز با بیان اینکه تولید سه سایز تایر‌های اس یووی در بارز نشان از اقتدار و اعتماد به دانش ایجاد شده در آرندی بارز است، گفت: امروز به مر حله‌ای از سطح دانش رسیدیم که به در خواست هر خودروساز که بتواند اطلاعات فنی تایر را به گروه بدهد در کمتر از ۱۸ ماه تایر را تولید و تحویل دهیم.

او تشریح کرد: امروز تعداد ۷ هزار حلقه از این تایر‌ها با قیمت سازمان حمایت و مصرفکننده به بازار بین ۴۰۰ نماینده در سراسر کشور توزیع میشود.

یحییزاده تصریح کرد: هر حلقه تایر تولیدی در بارز بالغ بر ۴۲ دلار صرفه جویی ارزی خواهد داشت. با ظرفیت نصب شده در کار خانه کرمان بارز روزانه بین ۲۵۰ تا ۶۰۰ حلقه از هر سایز تایر‌های فوق قابلیت تولید را دارد.

وی حجم بازار این تایر‌ها را در کشور ۸۰۰ هزار حلقه اعلام کرد که با تولید آن تا آخر سال جاری بارز می‌تواند سهم ۲۰ درصد از بازار جایگزینی را کسب کند.

مراسم رونمایی از تایر‌های اس یو وی بارز امروز یا حضور مدیرعامل گروه صنعتی بارز و جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان