تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۸

حضور شرکت مخابرات ایران در اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

شرکت مخابرات ایران در اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید که به مدت چهار روز از ۲۷ تیرماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا می‌شود، شرکت می‌کند.
حضور شرکت مخابرات ایران در اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید
رویداد۲۴ به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با هدف تعامل صنایع با سازندگان و مراکز فناور به منظور داخلی سازی قطعات در سال رونق تولید از روز پنجشنبه ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۹۸ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود که شرکت مخابرات ایران نیز در این نمایشگاه مشارکت خواهد داشت.

این نمایشگاه بزرگترین و مناسب‌ترین آوردگاه ملی برای مذاکرات دو و چند جانبه میان طرفین تقاضا در گروه‌های صنعت خودرو و قطعات آن، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخابرات و صنایع دریایی با طرفین عرضه نظیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صندوق‌ها و ساختار‌های حمایتی و … به کمک واسط‌های فناوری و صنعتی است.

معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین شرکت مخابرات ایران در تاریخ برگزاری نمایشگاه، سالن شماره ۱۸، آماده مذاکره با تولیدکنندگان داخلی در حوزه ارتباطات می‌باشد.

 

 

 

نظرات شما
پیشخوان