تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
علم‌الهدی در نماز جمعه حرم رضوی:

امروز همه باورکرده‌اند حاکم منطقه ایران است

علم الهدی گفت: مشاور ارشد رئیس‌جمهور فرانسه به ایران آمد و گفت ما مشکلات تحریم را حل می‌کنیم به شرط اینکه شما در مقابل اسرائیل مقاومت نکنید و در عراق حشد الشعبی آمریکایی‌ها را اذیت نکنند. این یعنی آنها باور کرده‌اند ایران حاکم منطقه است.
امروز همه باورکرده‌اند حاکم منطقه ایران است
رویداد۲۴ حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه حرم رضوی گفت: استکبارستیزی تنها با مرگ بر آمریکا گفتن تمام نمی‌شود و این تنها شعار ما است. استکبارستیزی یعنی غرب‌زده نباشیم و زندگی را براساس سبک زندگی غربی درنیاوریم. استکبار ستیزی به این است که چشمانمان به دروازه غرب دوخته نشود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور فرانسه مشاور ارشد خود را به ایران فرستاد و پیشنهادش این بود که ما مشکلات تحریم را حل می‌کنیم و شما کاری کنید که یمنی که بیمارستانش زیر بمب است، دیگر پهپاد و موشک به سمت سعودی نفرستند و حزب الله از سوریه بیرون بیاید. به شرط اینکه شما در مقابل اسرائیل مقاومت نکنید و در عراق حشد الشعبی آمریکایی‌ها را اذیت نکنند.

علم‌الهدی گفت: این مساله یعنی امروز آن‌ها باور کرده‌اند که حاکم منطقه ایران است. استکبار ستیزی اصل انقلاب ما است و از این موضوع دست برنمی‌داریم.
منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان