تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۸
در آیین معرفی برگزیدگان جشنواره فاوا:

شرکت مخابرات ایران رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی را کسب کرد

در آیین معرفی برگزیدگان جشنواره فاوا: شرکت مخابرات ایران رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی را کسب کرد.
شرکت مخابرات ایران رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی را کسب کرد
رویداد۲۴ در آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران به عنوان خریدار برتر محصولات ایرانی در محور توسعه کسب و کار معرفی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در آیین معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و جایزه ملی کیفیت، شرکت مخابرات ایران موفق به کسب رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی در محور توسعه کسب و کار شد.

بر اساس این گزارش، از اهداف این جشنواره، ایجاد فضای رقابتی سالم و با شور و نشاط، شناسایی و حمایت از نخبگان و استعداد‌های برتر، فرهنگ سازی و ایجاد فضای تعامل و همکاری فعالان حوزه ارتباطات و شناسایی و حمایت از بخش خصوصی برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که برگزیدگان پس از فرآیند ارزیابی معرفی شدند.

این جشنواره، در ۶ محور استارتاپ برتر در حوزه ICT، دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی، توسعه کسب و کار در حوزه فاوا، پژوهش‌های منتهی به فناوری، شرکت‌های برتر IT در توسعه اقتصادی و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه برگزارش د. که شرکت مخابرات ایران موفق به کسب رتبه خریدار برتر محصولات ایرانی شد.

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) با شعار "فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیشران تحول اقتصاد دیجیتال" امروز، شنبه، ۲۹ تیرماه ۱۳۹۸ با حضور مهندس جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خانم فیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران بنگاه‌های اقتصادی حوزه ICT در سالن همایش‌های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان