تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸

در دومین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی چه گذشت؟

دومین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی صبح امروز (سه‌شنبه) ۸ مردادماه در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

رویداد۲۴ قاضی صلواتی در ابتدای دومین جلسه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی از علیرضا جهیزی متهم ردیف دوم این پرونده خواست که در جایگاه قرار گرفته و خود را معرفی کند.

متهم ردیف دوم با حضور در جایگاه اظهار کرد: علیرضا جهیزی فرزند احمد، متولد 1352، دارای مدرک لیسانس، فاقد سابقه کیفری، متاهل و رئیس اداره تنظیم بازار اداره جهاد کشاورزی هستم. قاضی صلواتی با تفهیم اتهامات او، از متهم جهیزی خواست که دفاعیات خود را مطرح کند.

متهم جهیزی گفت: بنده می‌خواستم خودم را بهتر معرفی کنم اما شاید وقت دادگاه این اجازه را نمی دهد.


قاضی صلواتی گفت:  دادگاه وقت دارد اما در ابتدا باید مشخصات شناسنامه‌ای خود را بیان می‌کردید.


این متهم اظهار کرد: بنده در سال 1352 در خانواده‌ای مذهبی در جنوب شهر تهران به دنیا آمدم و با تاکید پدر و تشویق مادر با قرآن انس گرفتم. بعد از تحصیل در رشته کشاورزی در سال 79 در جهاد کشاورزی استخدام شدم.


وی به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات خود در طول بیست سال خدمتش اظهار کرد: امروز که در محضر دادگاه متهم به اخلال در نظام اقتصادی شده‌ام باید بگویم بنده پایبند به این نظام بودم و ۲۰ سال در روستاها خدمت رسانی کردم و همچنین همواره مورد تشویق مدیران، استانداران و وزرا بوده‌ام.


وی با نشان دادن برگه‌ای خطاب به قاضی دادگاه گفت: در دوره خدمتم توانسته‌ام روستاها را به قدرتی که لازم است برسانم و این برگه استشهادیه‌ای است که در این خصوص تقدیم دادگاه می‌کنم.


متهم جهیزی با بیان اینکه بنده قصد مظلوم نمایی ندارم اظهار کرد: آقای قاضی اگر می‌خواهیم حکمی صادر کنیم به سوابق قبلی افراد هم توجه کنیم چون هر انسانی ممکن است اشتباه کند.


وی با بیان اینکه بنده همکاری تنگاتنگی با اداره تنظیم بازار حتی برای تامین میوه شب عید داشته‌ام اظهار کرد: به عنوان یک جوان مسلمان ایرانی که ۲۰ سال در این نظام مقدس فعالیت کرده‌ام از آن مقام محترم تقاضا دارم که با توجه بیشتری به دادرسی اینجانب رسیدگی کنید.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان