تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قبض‌ برق پایتخت‌نشینان تا نیمه شهریورماه حذف می‌شود

پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

قبض‌ برق پایتخت‌نشینان تا نیمه شهریورماه حذف می‌شود

رویداد۲۴ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مشترکان پایتخت می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه این شرکت به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق ثبت کنند.

مشترکان با استفاده از روش‌های الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه های 1521، تار نمای شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران دیگر نیاز به مراجعه به مناطق برق را ندارند، صرفه‌جویی در وقت هموطنان و کاهش هزینه، از مزایای الکترونیکی شدن خدمات اعلام و گفته شده که بیشتر خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و این شرکت توزیع نیروی برق تمام سعی خود را برای آسایش شهروندان به کار خواهد بست.

بر این اساس از مردم درخواست شده در ساعات اوج  مصرف ساعت(12-16)و (20الی23) طی روزهای گرم باقی مانده سال، همکاری لازم را مانند گذشته با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند تا تمام هموطنان از نعمت انرژی برق بهره‌مند شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برق ، قبض برق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
ای کاش اینکار بهانه ای نشه برای صدور قبض های نجومی، در ضمن اگه اداره برق این مامورهای قرائت کنتور رو هم یه جوری حذف می کرد خیلی خود بود!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان