تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

تهدید پیامکی متقاضیان مسکن مهر توسط بانک مسکن

بانک مسکن با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم پرداخت اقساط واحد تحویل نشده، اخطار و از شروع اقدام قانونی علیه آنها خبر داده است.
رویداد۲۴بانک مسکن با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر نسبت به عدم پرداخت اقساط واحد تحویل نشده، اخطار و از شروع اقدام قانونی علیه آنها خبر داده است.

بانک مسکن با ارسال پیامک به شماری از متقاضیان مسکن مهر هشدار داد چنانچه نسبت به پرداخت اقساط واحد تحویل نشده اقدام نکنند، اقدام قانونی علیه آنها به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در این پیامک آمده است؛ « اخطار فوری از بانک مسکن... پیرو اخطار مورخ 28  اردیبهشت 95 در خصوص اقساط معوق قرارداد شماره .... شعبه شهر جدید پردیس با عنایت به این که علی رغم پیگیری های به عمل آمده و ارسال اخطار، از بازپرداخت مطالبات معوق بانکی خودداری نموده اید، شروع اقدامات قانونی علیه شما تحت بررسی قرار گرفته و به مرحله اجرا رسیده است.

بنابراین لازم است به منظور جلوگیری از اقدامات قانونی بانک که موجب تعلق هزینه های قابل توجه به شما خواهد شد، در اسرع وقت و حداکثر تا روز پنجشنبه 13 خرداد 95 ضمن مراجعه حضوری به شعبه مذکور نسبت به پرداخت اقساط معوق خود اقدام نمایید. دایره حقوقی و اجرائیات بانک مسکن.»

بانک مسکن در حالی اقدام به ارسال پیامک تهدید آمیز برای متقاضیان مسکن مهر کرده که هنوز هیچ واحدی به آنها تحویل نشده است. بلکه شرکت عمران شهرهای جدید با وعده تحویل واحدها طی ماه های گذشته متقاضیان را مجاب کرده تا نسبت به فروش اقساطی واحدها و دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند.  حال با توجه به این که اساسا واحدی تحویل نشده و متقاضیان همچنان در خانه های استیجاری ساکن هستند عملا نمی توانند اقساط واحد نداشته خود را پرداخت کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
وهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
حتما میریم قسطم میددیم... بابت چه چیزی ما باید قسط بدیم بابت کدوم خونه کدوم سند کدوم قرارداد...یرعکس شده اینا به ما بدهکارن بابت پولی که 4 ساله در اختیارشون گزاشتیم...به هیچ عنوان هیچ یک حاظر به پرداخت قسط تا تحویل نیستیم...تحویل بدن با تمامی امکانات بعدش اوکی ما قسطم میدیم
رامین نوائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
با سلام و تشکر از خبرگزاری خوب رویداد 24 که صدای ما متقاضیان را به گوش مسئولین میرساند .
بانک مسکن ، تنها هشدار به ما متقاضیان نداده بلکه با گرفتن 3500000 هزارتومان پول زور بعنوان سود مشارکت و بازپرداخت 6 درصدی بجای 4 درصدی و پرداخت پول از حساب متقاضیان بدون در نظر گرفتن پیشرفت ساخت و ساز بزرگترین خیانت را به متقاضیان مسکن مهر کرده ، سود مشارکتی که اصلا به ما متقاضیان مربوط نیست و دیرکرد و بدقولی شرکت عمران و سازنده را از ما مردم میگیرد چون ضعیف تر از ما پیدا نکرده و همیشه همینطور بوده .
مگر این گفته خداى سبحان را فراموش کرده اند : إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ... ؛ اگر گروهى از مؤمنان از شما يارى طلب كنند ، بر شما لازم است كه به يارى آنان بشتابيد
بی خانمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
۴ سال پول ما رو گرفتند خونه که ندادن قسط خونه های نگرفته رو از ما دارند می گیرند تازه تهدید هم می کنند این دیگه نوبره والا.
خجالت هم خوب چیزیه برید از خدا بترسین تا کی می خواین به این بازی ادامه بدین بخدا ما دیگه پول نداریم بریم تن فروشی کنیم خداااااااااااااااااااااااااااااا
از متقاضی مسکن مهر پردیس فاز 11
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
نزدیک 9 تا قسط تا حالا پرداخت کردم در صورتی که هنوز واحد خودم را در مسکن مهر فاز 11 پردیس تحویل نگرفتم تازه عوض 30 میلیون وام نوشته بود 33 میلیون تومان یعنی اینکه جریمه 3میلیون تومانی عدم تحویل پیمانکاران و مدیران مربوطه عمران پردیس را ما متقاضیان بدبخت می بایست بعنوان سود مشارکت به بانک مسکن پرداخت کنیم چقدر زور دارد؟ تو رو خدا بمن بگویید تو کجای دنیا خونه ای که هنوز تحویل مردم نشده وام اقساط را پیش از تحویل میگیرند ؟ خدا باعث بانی مسئولان و مدیران مربوطه را که از قصد و عمد مسکن مهر ما را تحویلمان نمیدهند و به مردم بدعهدی میکنن و به ریش مردم می خندن ؛ لعنت کند و سزای اعمال خیانتکارانه شان را تو همین دنیا بدهد دیگه بجز نفرین چیزی دیگه ای دستمون برنمیاد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان