تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

نگاهی به قیمت‌گذاری و تجهیزات سفارشی شورولت کوروت C۸

در این مطلب تمامی تجهیزات سفارشی شورولت کوروت نسل هشتم را به همراه قیمت به شما معرفی خواهیم کرد.
نگاهی به قیمت‌گذاری و تجهیزات سفارشی شورولت کوروت C۸
رویداد۲۴ قیمت پایه‌ی شورولت کوروت C۸ مدل ۲۰۲۰ در حال حاضر از ۵۹ هزار و ۹۹۵ دلار شروع می‌شود. این سوپرا اسپرت موتور وسط از یک پیشرانه‌ی V۸ به قدرت ۴۹۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. برای شورولت کوروت نسل هشتم تجهیزات زیادی قابل سفارش است که در ادامه نگاهی به فهرست و قیمت خواهیم داشت.

در ابتدا به رنگ بدنه می‌پردازیم که در ۱۲ مدل قابل انتخاب است؛ برای سفارش دو رنگ زرد متالیک و آبی رپید باید ۵۰۰ دلار پرداخت کرد. دو رنگ سفارشی هم به نام‌های قرمز متالیک لانگ بیچ و نارنجی سبرینگ قابل انتخاب هستند که هر یک ۹۹۵ دلار قیمت دارند.

برای شخصی‌سازی نمای بیرونی کوروت C۸ گزینه‌های دیگری هم وجود دارد. شورولت با دریافت ۵۹۵ دلار، کالیپر‌های ترمز زرد و قرمز روی کوروت نصب می‌کند. طرح نواری روی بدنه به سبک خودرو‌های مسابقه‌ای نیز ۹۹۵ دلار قیمت دارند. تزئین رنگ‌آمیزی کلی بدنه هم در دو بسته با قیمت ۹۹۵ دلار عرضه می‌شوند. نشان شورولت با روکش کرومی هم ۱۰۰ دلار قیمت دارد و با پرداخت ۱۰۰ دلار دیگر امکان دریافت آینه‌های جانبی کربنی هم وجود دارد.

نگاهی به قیمت‌گذاری و تجهیزات سفارشی شورولت کوروت C۸
خریداران کوروت C۸ می‌توانند سقف خودروی خود را نیز شخصی‌سازی کنند. دو نوع سقف سفارشی برای کوروت قابل انتخاب است. یکی سقف شیشه‌ای است که ۹۹۵ دلار قیمت دارد و دیگری سقف فیبر کربنی است که ۲۴۹۵ دلار قیمت دارد. سقف دوگانه‌ی کربنی هم در دو مدل با قیمت‌های ۳۴۹۵ دلار برای مدل کربنی و ۱۹۹۵ دلار برای مدل مدل همرنگ بدنه عرضه می‌شود. سه نوع رینگ سفارشی شامل نمونه‌های ۹۹۵، ۱۴۹۵ و ۲۶۹۵ دلار قابل انتخاب هستند.

شورولت پکیج Z۵۱ را به قیمت ۵ هزار دلار عرضه می‌کند که شامل سیستم اگزوز اسپرت، سیستم تعلیق تقویت‌شده، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی عقب و سیستم خنک‌کننده‌ی موتور تقویت شده می‌شود. خریداران می‌توانند سیستم اگزوز اسپرت موجود در این پکیج را به‌صورت جداگانه به قیمت ۱۸۹۵ دلار خریداری کنند.
نگاهی به قیمت‌گذاری و تجهیزات سفارشی شورولت کوروت C۸

در کابین کوروت نسل هشتم هم سه نوع گزینه سفارشی با نام‌های ۱LT، ۲LT و ۳LT پیش‌بینی شده است. در دو بسته‌ی نخست صندلی‌های اسپرت به قیمت ۱۹۹۵ دلار و در نمونه‌ی ۳LT به قیمت ۵۰۰ دلار قابل سفارش هستند. تغییر رنگ کمربند‌های ایمنی در کوروت جدید ۳۹۵ دلار هزینه در بر دارد و در تیپ ۲LT می‌توان صندلی‌های اسپرت GT۲ را به قیمت ۱۴۹۵ دلار سفارش داد. پکیج فیبر کربنی کابین کوروت نیز ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت کوروت با سفارش بسته‌ی ۳LT که گران‌ترین نمونه است، از مرز ۷۰ هزار دلار نیز عبور می‌کند.

شورولت کوروت ۲۰۲۰ تا پایان سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد و شورولت حتی برای تحویل خودرو یک گزینه‌ی سفارشی جالب ۹۹۵ دلاری را در نظر گرفته است. با این بسته‌ی سفارشی، می‌توان کوروت C۸ را در موزه‌ی شورولت تحویل گرفت.
منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شورولت ، تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان