تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت دلار، ارز، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۷

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز پنج‌شنبه هفتم شهریور نسبت به روز گذشته افزایش یافت به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۴۵ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت طلا، ارز، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۸۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات یکشنبه یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۹۰ هزار تومان فروخته شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۹ هزار و ۵۲۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۴۷ دلار قیمت خورد.
 


قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز پنج‌شنبه ۷ شهریور

قیمت طلا، ارز، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۷



قیمت دلار و یورو در صرافی ملی روز پنج‌شنبه ۷ شهریور ۹۸

 

صرافی ملی قیمت دلار را برای پنج‌شنبه هفتم شهریور بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی چهارشنبه، ۱۱ هزار ۲۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری کرد.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها تغییری نداشت و ۱۲ هزار ۴۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار ۳۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد.
 
قیمت طلا، ارز، سکه و دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
09207191137
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
1
عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
0
از آنجایی که فروش نفت ما حدود ۹۰درصد کاهش پیدا کرده و کفگیر حسابی ته دیگ خورده و خزانه از ارز خالی شده است قیمت دلار به زودی به بالای ۲۰هزار تومان خواهد رسید و چون قیمت طلا در ایران به نرخ جهانی طلا وابسته نیست و فقط به دلار وابسته هست احتمال اینکه قیمت طلا نیز به بالای ۶۰۰هزار تومان در هر گرم برسه بسیار زیاده. این کاهش قیمت دلار در روزهای اخیر هم بخاطر ایجاد جو روانی هست که بانک مرکزی درست کرده تا دلارهایی را که سال قبل به ۲۰هزار تومان به مردم فروخت رابه نصف قیمت بخره و جایگزین کنه. البته ناگفته نماند که رئیس اتحادیه طلا و رئیس کل بانک مرکزی تصمیم گرفته اند که طلا را بین ۴۰۰تا ۴۱۰هزار نگهدارند و اگه نرخ جهانی طلا به ۱۷۰۰دلار در هر اونس هم برسه بازم طلا در ایران بین همون ۴۰۰تا ۴۱۰هزار تومان باقی خواهد ماند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان