تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

ثبت‌نام ۸۲ هزار دانش‌آموز کلاس اولی

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام در مدارس استان اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها ۸۲ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان اصفهان ثبت‌نام خواهند کرد و حداکثر هزینه ثبت‌نام ۲۹۵۰۰ تومان برآورد شد.
رویداد۲۴-دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام در مدارس استان اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها ۸۲ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان اصفهان ثبت‌نام خواهند کرد و حداکثر هزینه ثبت‌نام ۲۹۵۰۰ تومان برآورد شد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی در استان اصفهان از اول خرداد ماه اظهار داشت: ثبت نام این دانش‌آموزان تا ۳۱ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرط ثبت‌نام در مدارس، نزدیکی به محل سکونت است، اضافه کرد: از این رو پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری ۸۲ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس استان اصفهان ثبت‌نام خواهند کرد.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام در مدارس استان اصفهان در ادامه زمان ثبت‌نام از دانش‌آموزان پایه هفتم را نیز پس از پایان امتحانات خرداد ماه اعلام کرد و بیان داشت: ثبت‌نام از دانش‌آموزان پایه دهم نیز از ۲۱ تیر ماه آغاز و تا ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام دیگر مقاطع تحصیلی نیز پس از اتمام امتحانات خرداد ماه آغاز و تا ۳۱ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران مدارس تنها حق دریافت هزینه خرید کتاب و همچنین بیمه را از والدین دانش‌آموزان دارند، ابراز داشت: باید توجه داشت که حداکثر هزینه دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان که هزینه خرید کتاب و بیمه را شامل می‌شود، برآورد شده است.

وی ادامه داد: والدین دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم نیز تنها باید با پرداخت هفت هزار و ۵۰۰ تومان هزینه‌ دانش‌آموزان خود را ثبت‌نام کنند.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام در مدارس استان اصفهان در ادامه تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نامی در پایه هفتم و دهم را به ترتیب ۶۵ هزار و ۶۰ هزار دانش‌آموز اعلام کرد و ادامه داد: آمار دانش‌اموزان فارغ‌التحصیل استان نیز پس از اعلام نتایج امتحانات خرداد ماه اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
برچسب ها: استان ، اصفهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان