تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸

قیمت بلیت اتوبوس و مترو در کشور‌های دیگر چقدر است؟

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها برای ساکنان شهر‌ها که برای مسافران و جهانگردان یکی از گزینه‌های به صرفه سفر است. نرخ استفاده از این وسایل در کشور‌های مختلف جهان متفاوت است، اما در تمام کشور‌های دنیا نسبت به وسایل نقلیه شخصی به صرفه‌تر است.

  رویداد۲۴هر مسافر با بودجه مناسب می‌تواند به شما بگوید که یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌های پس‌انداز تقریباً در هر شهر استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی خصوصاً در سفر‌های طولانی‌تر است.

جدول زیر هزینه وسایل نقلیه عمومی ۴۰ کشور است که برحسب دلار آمریکا محاسبه شده است. این ارقام نشانگر هزینه یک مسیر رفت یا برگشت با اتوبوس و مترو‌های پایتخت کشور‌ها است.

با توجه به اطلاعاتی که در این جدول آمده است می‌توان دریافت که در کشور‌های بلغارستان، ترکیه، ایتالیا و یونان هزینه استفاده از مترو و اتوبوس برابر است. هزینه استفاده از مترو در هند از تمام کشور‌ها پایین‌تر و در مقابل آن هزینه استفاده از مترو در کرواسی از همه کشور‌ها گرانتر است.

بر اساس این آمار قیمت بلیت اتوبوس در کشور‌های سنگال و پاناما از سایر کشور‌های جهان ارزانتر و در مقابل آن‌ها هزینه استفاده از اتوبوس در کشور نیوزلند از سایر کشور‌های دنیا بیشتر است.
قیمت بلیت اتوبوس و مترو در کشور‌های دیگر چقدر است؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان