تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

قیمت دلار، ارز، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز دوشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ نسبت به روز گذشته کاهش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۵ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت طلا، ارز، سکه و دلار دربازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۳۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۲۵ دلار قیمت خورد.
 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

 

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (تومان)
مثقال طلا
۱۷,۹۰۰,۰۰۰
۱۷,۷۲۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۱۳۲,۲۱۰
۴,۰۹۰,۶۶۰
سکه جدید
۴۱,۳۰۰,۰۰۰
۴۰,۶۵۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۰,۶۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۱,۰۰۰,۰۰۰
 
ربع سکه
۱۳,۰۰۰,۰۰۰
 
سکه گرمی ۹,۲۰۰,۰۰۰
 
انس طلا
۱۵۲۰ دلار
۱۵۲۱ دلار

 

 

آخرین قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز۱۳۹۸/۰۶/۱۱ 

 
 
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان اعلام شد.
 
بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.

بر همین اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۰۷ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۶۱۳ تومان و ۵ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. بر اساس این گزارش قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان