تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت دلار، ارز، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۶/۱۳

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۴۰ تومان و قیمت پوند ۱۳ هزار و ۸۱۵ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز، دلار، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۶/۱۳
رویداد۲۴ قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل افت و خیز داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۱۱ هزار و ۳۴۸ تومان کاهش یافت.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۱۴۰ تومان و پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۸۱۵ تومان تعیین شده که نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۴۵ تومان و ۶ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۶۱۸ تومان و ۵ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار و قیمت یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش، اما قیمت پوند افزایش یافته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۷ تومان می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ تومان کاهش یافته است.
قیمت ارز، دلار، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۶/۱۳

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال طلا امروز ۹۸/۰۶/۱۳


همزمان با نوسان قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روز قبل، با تغییر همراه شده است؛ فعالان بازار می‌گویند حباب قیمت سکه نسبت به روز‌های قبل کاهش چشم گیر داشته است؛ ضمن آنکه تقاضا برای خرید طلا و سکه نیز کم شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۳۸ دلار معامله می‌شود.
قیمت ارز، دلار، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۶/۱۳

 

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
1
0
خخخخ خیلی جالبه یه روز گرون میکنند روز بعدش همون قد دلار رو میارن پایین دوباره روز بعدش همون قد گرون میکنند دوباره همون قد میارن پایین خخخخخخ دیگه عادت کردیم اینکار نظره کیه مردمو به مسخره گرفتن خخخخخخ
مسعود خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
کاش دلار بیاد ب قیمت۸هزار تومن گوشی و ماشین ارزونتر بشه بخدا دلمون پوسید. کاش شما هم فقیر بشی بفهمید فقیر بودن چ دردیه در اوج فقر نتونی پول دربیاری برای مایحتاج خودتو زن و بچت و مادرت چ دردیه وقتی اشک تو چشمات حلقه زد و نتونستی حتی فریاد بکشی د لامصبای بی دین اگه عرضه ندارین ارزون کنین لااقل تسهیلات کم بهره با شرایط اسون بزارین برای خرید گوشی و خودرو تا مردم بتونن بخرن امیدوارم از قران ک این مملکت سرنگون بشه گردن همتونو بزنن با گیوتین تقاص پس میدین باور ندارین برین تاریخ رو بخونین ببینین دولت ستگکار چ ب روز دولتش اومده و چی ب روز سردمدارانش اومده هنوز دور نکردین بقران تا وقت دارین جبران کنین باشد ک مورد بخشش مردم قرار بگیری هرچند بعید میدونم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان