تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۵

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز جمعه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان قیمت خورد.
رویداد۲۴ در آخرین روز هفته و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۹۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه هم با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات چهارشنبه یک‌میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۶ هزار ۲۲۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۴۵ دلار قیمت خورد.
 


قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز جمعه ۱۵ شهریور ۹۸

قیمت ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۵



قیمت دلار و یورو در صرافی ملی ۱۳۹۸/۰۶/۱۵

 
قیمت دلار به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید

بازار ارز در آخرین روز هفته با اندکی افزایش قیمت نسبت به روز چهارشنبه مواجه شد. به گونه‌ای که دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به نرخ ۱۱۳۰۰ از مردم خریداری شد و به قیمت ۱۱۴۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد. این رقم نسبت به روز قبل، ۵۰ تومان رشد داشته است. همچنین هر اسکناس یورو در بازار دیروز، به نرخ ۱۲۵۰۰ تومان خریداری شد و در مقابل برای فروش به متقاضی دریافت یورو با افزایش ۵۰ تومان به رقم ۱۲۶۰۰ تومان رسید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان