تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

مواد مخدر سربی، 680 کرمانی‌ را راهی بیمارستان کرد

دبیرشورای مبارزه با موادمخدر استان کرمان گفت: 680 نفر در کرمان به دلیل استعمال مواد مخدری که در آن سرب وجود داشت است، روانه بیمارستان شدند.
رویداد24- دبیرشورای مبارزه با موادمخدر استان کرمان گفت: 680 نفر در کرمان به دلیل استعمال مواد مخدری که در آن سرب وجود داشت است، روانه بیمارستان شدند.

"حسین چناریان" امروز 13 خردادماه در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با بیان این‌که اقتصاد اصلی‌ترین دلیل حمل و قاچاق موادمخدر است، و با تاکید بر این‌که رویکرد مبارزه با مواد مخدر، باید اقتصادی باشد، زیرا تجربه نشان داده است که زندانی کردن این افراد کاری از پیش نخواهد برد، تصریح کرد: بانک‌ها باید در زمینه پولشویی قاچاقچیان موادمخدر کمک کنند، زیرا هیچ بستری برای این امر در استان وجود ندارد.

چناریان با بیان این‌که طی سنوات گذشته فروش اموال قاچاقچیان ناشی از جرم مواد مخدر به درآمدهای دولت وارد شد، به طوری که در سه سال گذشته 30 میلیارد تومان از اموال قاچاقچیان به فروش رسید، تصریح کرد: میزان موجودی خودروهای ضبط شده از قاچاقچیان در پارکینگ‌های استان، 2349 دستگاه است که برآورد کارشناسان ما نشان می‌دهد 40 میلیارد ریال ارزش این اموال است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان