تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

نماینده مجلس: حذف ۴ صفر از پول ملی هزینه‌بر است

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط فعلی که بحث تحریم و فشار اقتصادی وجود دارد حذف ۴ صفر از پول ملی زمان‌بر و هزینه‌بر است.

نماینده مجلس:حذف ۴ صفر از پول ملی هزینه‌بر است

رویداد۲۴ تقی کبیری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه هیئت دولت برای حذف چهار صفر از پول ملی، گفت: دولت لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه کرده است و باید این موضوع در پارلمان بررسی شود.

وی با بیان اینکه حذف صفر باید از چند سال گذشته اجرایی می‌شد، افزود: این طرح در دولت‌های گذشته نیز وجود داشت و‌ای کاش این موضوع که سه سال پیش مطرح شد، تصویب می‌شد.

نماینده مردم خوی در مجلس با بیان اینکه باید میزان سود و زیان و تأثیر این طرح بر اقتصاد کشور بررسی شود، ادامه داد: به‌نظر می‌رسد در شرایط فعلی که موضوع تحریم و فشار اقتصادی وجود دارد، زمان ورود به این موضوع نباشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حذف چهار صفر از پول ملی زمان‌بر و هزینه‌بر خواهد بود، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد کشور تغییراتی ایجاد کنیم باید در فضای آرامی این اتفاق بیفتد، اگر این موضوع را در نظر نگیریم قطعاً بر فضای روانی جامعه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان