تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۲۹

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۲۹
رویداد۲۴ صرافی‌های بانک‌ها امروز جمعه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۰۱ تومان و ۳ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۱۱۰ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل کاهش و یورو و پوند افزایش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۷۸ تومان می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۲۹




قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال طلا امروز ۹۸/۰۶/۲۹

 
 
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۸ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۶۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۹ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۹۵.۴ دلار معامله می‌شود.

در حالی که در آستانه نشست فدرال رزرو در اواخر این هفته که انتظار می‌رود طی آن نرخ بهره کاهش یابد تجار از انجام معاملات عمده خودداری می‌کنند، قیمت طلا امروز شاهد ثبات نسبی بود.

انتظار می‌رود فدرال رزرو در پایان نشست دو روزه خود در روز چهارشنبه ۲۵ صدم درصد نرخ بهره را کاهش دهد. این اقدام دومین کاهش نرخ بهره در سال جاری میلادی خواهد بود. پیشتر بانک مرکزی آمریکا آخرین بار در جولای ۲۰۰۸ نرخ بهره را کاهش داده بود.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۲۹
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان