تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز شنبه ۹۸/۰۶/۲۳

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز شنبه بیست و سوم شهریور نسبت به روز گذشته افزایش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز شنبه ۹۸/۰۶/۲۳
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۰ هزار ۹۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۸۸ دلار قیمت خورد.
 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۲۳

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان